Marsvinsdröm
Jag brukar inte drömma mycket längre, iallafall inte så att jag kommer ihåg det.
Men idag kom jag ihåg vad jag hade drömt.
Jag var på väg in till marsvinen när jag såg något litet svart djur som var jätte snabbt springa in till deras rum. Gick in och såg att Sniff, Elsa, Pelle och Sherlock var ute. Jag vart jätte nervig och började lyfta in dom i sina burar samtidigt som jag funderade på hur dom kom ut och eventuella skador och om honorna hade hunnit blivit dräktiga.
Vet inte vad jag gjorde sen gick väl ut därifrån men efter en stund kom jag tillbaka och då var nästan alla marsvin ute eller på väg ut.
Började försöka fånga in dom när jag såg en grå/brun mosad mus mitt i det hela.. Jag började ropa på mamma medans jag försökte få in alla marsvin. Råkade sätta in dom i fel bur och fick flytta, lilla Pelle hoppade ut ur sin bur igen. Ja det var kaos.
Någonstans där vaknade jag som tur var haha..
Jag undrar fortfarande vad det där lilla svarta djuret var för något..
Det såg så konstigt ut.. Den hade ingen svans och var helt kolsvart och var jätte liten. Var väl något min fantasi knåpat ihop.. 😉
Marsvinsdrömma är härliga! :D
Jag drömde att det hade kommit ungar här i natt. Magpierutiga i riktig babyhamstercream och vitt. Nedrans så söta de var! =D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.