Siri & Doris.
#1 De är på sniskan på datorn eller telefonen, därför blir dem det här :)
söta dem är :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilka underbara fluffisar! :D
Jättesöta! Speciellt Siri om jag får säga det själv 🙂
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#2. Näe, så långt är jag med, de är vridna korrekt i paddan som jag använder som dator 🙂 det var därför jag inte förstod varför de hamnade på sniskan nu!
#2 & #3. Ja visst är dom 🙂 Siri får ofta höra att hon är sötast för att hon mest ser ut som en gris, haha!
#5 Det kan de ej vara, testa att vrida där osv ;) För jag tyckte att de var på rätt håll på min mobil men var ej det nr jag tog över dem till datorn sen :)
#6. Jag har gjort det, vridit fram och tillbaka både i mobil och dator/padda. Fick hjälp av min sambo också, eftersom jag själv inte förstod varför de ändå hamnade på sniskan, och han jobbade mer avancerat med datorer tidigare, jag har också gjort det - så jag vet att de är vridna åt rätt håll med all säkerhet Så jag är ju inte helt ute och cyklar om jag säger så 😛
#9 Och jag skrev att jag ej antydde till det 🙂
Men inte lätt att veta om du menade allvar eller inte🙂
#10. Internet är lite lurigt så, tänkte att det skulle synas när jag la till "😛" men jag förstår då det är många som använder smileys sarkastiskt också.
#11 🙂 Dock tycker inte jag att den gubben "förklarar" att du var skämtsam 😉 Står dessutom att den betyder "lipar" men får ej ihop det haha
#12. Jag kikar inte på vad det står att smileysarna betyder utan väljer den som jag tycker mest avspeglar den känsla jag vill förmedla. Jag själv tolkar en person som lipar som skämtsam eller något som kanske inte ska tas på största allvar.
Men nog om det, det var ett missförstånd mellan oss båda. Det ska ju inte behöva ta upp tråden som var tillägnat något annat. Lägg gärna upp egna bilder här med presentation!
#13 Hehe okej :)
Ja man tolkar saker olika på nätet :D
så söta