Ynks bebisar
Jag ledsnade på att sitta hemma och vänta på att hon skulle få ungar så jag gick på bio, Djangofilmen rekomenderas, sjukt bra. Naturligtvis hade Ynk fått sina ungar när vi var borta och de var torra och fina när vi kom hem.
Tre nonself black magpie. En hane och två honor. Tre stora runt 100g st och inte fem mindre som jag trodde. De är jättefina och alla tre är ganska mycket vita. Kanske inte perfekt tecknade men kanske stannar ena honan som ser rätt okej ut. Bilder kommer i morgon nu är det kolsvart ute.
Mamma är Chokladfabrikens Ynk och pappa är Chokladfabrikens Aragorn båda är nonself black magpie.
Grattis! Ser fram emot bilder :) Så typiskt att dom kommer när man är borta ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Grattis till lyckad bebbning!
Hon gjorde det säkert med flit ;)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Grattis!! :)
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Grattis! :)
Tack! de är så SÖTA!
#2 Ja det är klart hon gjorde det den lilla rackarn.
Men oj så skönt att det är färdigt. Jag gillar inte de där sista väntdagarna.
Åh så kul! Härligt att det gick bra :)
Grattis!
Nu vill vi se bilder!! :)
Men den längst till vänster i #9 och #10! Herre gud så söt!
#13 Ja jag vet hon är bedårande! Nästan helt vit på kroppen dock… men det är faktiskt vansinnigt charmigt trots att det inte var vad jag beställde. :-)
Ser det nu. Men vääldigt framifrån-söt.
Så söta ! :) Hanen i mitten på 9 ch 10 är ju urgullig!
Awwwwahmenåååååhhhhameeensåsööööööötaaaaa… Sötbryt!! :D
Grattis!! :)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Ååh den lilla med så mycket vitt är ju bedårande! 
#19 Vilken dag åker du dit för adoptionen? Så jag vet vilken dag jag ska komma om jag ska hinna före. ;)

Grattis igen! Så söta :-) Jag föll för hanen, som vanligt, han är verkligen ljuvlig.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Tack alla 
#19 och #21 Passa er jag har två drakar och två blodtörstiga rovdjur här som vaktar egendomen… öh… ojdå… drakarna är visst det ni är ute efter… och rovdjuren… öh de kan kanske spinna ikull er.
Vilka sötisar Godisgrisen… helt underbara men du brukar ju får många toksöta :)

Jättesöta! Kan inte den tredje ungen heta Kite, dvs flygande drake på engelska?
#26 Oh, det hade jag inte tänkt på… hm. Det är ju ingen sagofigur men passar kulltemat bättre… Funderar på det.
här är ett namn på en drake på K ifrån world of warcraft
Underbart söta! Stort grattis! 
Grattis!! Helt underbara små drakar ;) ♥
Jag tycker den jättevita draken har den sötaste nosen jag skådat på ett bra tag.
(Se där, första användningen av nya smilisarna. Att jag satt och letade efter en som pussades i 5 minuter innan jag insåg att den inte fanns bland alla fjorton tusen ger smilisarna endast en pussmun av 5 från mig. Man blir ju yr av att leta!!)
Har roat mig med att fota underverken idag. De fyller två veckor idag också.
Först ut Chokladfabrikens Kida. Jag valde tillslut inget draknamn till henne utan ett från en Disneyfilm om Atlantis minns inte vad den heter men den gick i loop här ett tag för att min som gillade den när han var liten. En av huvudpersonerna heter Kida och det är ett fint namn tycker jag. Kida kommer att stnna här för att hon har fin typ, vackra stora ögon, okej färg och öron dessutom är hon toksöt! ❤️
#36 fasen att hon var bokad, så fin 😍
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Så otroligt fina ❤️
#40 Det är hnen som ska till Skåne honan flyttar inte så långt… men jag ger inte adressen till dig Twili.😉
#45 Mycket…
åhhh, vad söta de är!! :)
grattis! ha så kul med de! ❤️