Randy och Fluffy
Äntligen har jag fått hem mina små killar.. var alldeles för många år sen.
De har gjort sig hemmastadda och det blir många popcornskutt om dagen. De verkar må rätt bra här hemma :) De bryr sig inte alls om min andra familjemedlem (hunden) Fluffy är den pratgladare grisen som mer än gärna är med och pratar, han kommer faktiskt fram nu när man prasslar lite med påsar… han är ganska matglad ;) Randy däremot behöver en lite längre startsträcka.. Men han tackar inte nej till lite mys :) De sitter gärna på axeln när jag sitter i min fåtölj framför datorn eller en film :)
Jag vet inte riktigt vad de är för ras (Pet) eller vad Fluffy har för färg.. Men Randy är Black/White semilånghår om jag inte läst på fel och Fluffy är nån White/Black/Beigevariant :) Men sen påstods det att han är Teddy/Virvel, men jag är inte så säker på den saken då han inte har några virvlar :)
I skrivandets stund är de 11 veckor gamla och de växer och frodas :) Fluffy brukar passa på att smaka på ett finger eller kanske örat när han sitter på axeln.. det kanske går att äta :)
Så söta:)
People may come and come but animals leavs mark in your heart!
Ser ut som Fluffy är Teddy/Rex och Randy en sheltie :P
#4 Åh så söt! Fast på den bilden ser han nästan ut att vara en CH teddy. Eller helt enkelt en pet :-)
Vad söta dom är. :) De är solklara blandraser, pettar, båda två. ;) Fluffy har antagligen någon teddy bakom sig och är black/white/golden, och Randy är som du skrev semilånghårig black/white.
Vill du vara korrekt i färgnamnen ska den färgen det finns mest av skrivas först, och den det finns minst av skrivas sist. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#4 tack!! Aa de är så söta :) och två helt olika personligheter #5 Tack! :)

Underbara killar, helt ljuvliga. 
Marsvin 4-ever
.