Tissla
Det är ett tag sen du bestämde dig för att du hade gjort ditt i detta jordeliv. Du var gammal och trött, orkade inte mer. Dina annars glödande ögon fyllda av liv, var matta och trötta.
Allt började med dig, min prinsssa. Kommer alltid att minnas den varma dagen vi träffades första gången 2009. Du var så liten och skrynklig.
Det var med dig mitt vuxenliv började, för samtidigt som du växte, växte också min son i min mage. 17 år gammal flyttade jag och du samt Ior in i vår första egna lägenhet, vårt lilla kryp in.
Kort därefter utökades vår lilla familj med först en människobebis och sen en marsvindam. Snövit, din "mamma". Sen kastrerades Ior och flocklivet tog raketfart.
Du vet allt om mig, och jag om dig. Vi har lärt varandra att vara starka och kämpa, för vi har kämpat tillsammans gumman. När jag sedan separerade från sonens pappa och vi flyttade hem igen till mina föräldrar blev det rätt stökigt.
Mindre burar och Iors bortgång. Men vi klarade det, du och jag tillsammans. Och nu vet jag inte hur jag ska klara mig. Utan dig, att berätta allt för.
Det är jobbigt när den starkaste och högsta rösten tystnat. Men du saknade nog Snövit för mycket för att orka kämpa på mer. Och tumörerna blev bara fler och fler. Så jag hjälpte dig finna ro.
Även fast det var det jobbigaste jag någonsin gjort vet jag att det var det enda rätta att hjälpa dig med.
Min älskade andra hälft, vänta på mig. Älskar dig för evigt.
Enjoy life and live the adventure!
Fina flickan. Jag beklagar så hemskt mycket. 🌺
så söt liten tjej och synd att hon dog r.i.p❤️
Beklagar verkligen sorgen 😕Vet hur det känns. Jag sörjer fortfarande min fina Aladdin som fick lämna mig allt för tidigt i sitt liv 😢 Men det var väldigt fint skrivet av dig och det blev ett väldigt fint minne av Tissla 🙂❤️
Våga ta tid att sörja din vän 🌺
Kramar från mig och alla mina djur ❤️
Fällde en tår för din vackra text !
Beklagar sorgen, sov gott fina gris ! 🌺
Vila i frid fina Tissla :(
animal power <3

Ja tänk vad oerhört mycket dessa små liven ger oss.
Underbar text tillägnat ett underbart litet marsvin.
R.I.P Lille Tissla och tröstkram till din matte.
Marsvin 4-ever
.
Beklagar :'( Sov gott Tissla
Beklagar 😕Fick själv avliva min Einar förra Fredagen, så vet hur jobbigt det är….
Beklagar :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Söta Tissla, sov i ro ❤️
Kramar från oss här hemma.