Zuck´s ungar
Någon gång mellan kl 8 och halv 3 behagade Zuck föda sina bebisar. allt har vad jag kan se gott bra,
det blev 2 st pojkar en black/white lakeland pojke på 53g och en stor black/white skinny pojke på 100g
har bara denna kassa bilden än så länge bättre bild på var och en kommer sen. just nu är jag bara så lycklig att det blev en skinny =) då detta va en lakeland/lakeland parning =)
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Awww pluppisar! ^^,
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Nemen Gud så söta:)
söt man kan vara🙂
Grattis! Vad härligt med lite naket! 😃
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
söta, haha söt bebis! 😃
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Grattis så underbara pojkar! ^^
Enjoy life and live the adventure!
Grattis! :)
#9 tack =)
va lite nervös för att gå in till djuren nu på morgonen, då lill killen är just så liten, men han har endast tappat 3 g i natt :) så är väldigt glad och tacksam över att det bara va 2 ungar för då blir det inge bråk om mjölkbaren =) , Zuck är en mycket bättre mamma denna gången än sist gång =)
nu ska jag bara komma på namn till de små,
skinnyn ska ha ett mycket speciellt namn då han ska stanna , sen har jag kämpat så för att få en skinny, saknar dom små knasen =) och denna parning va en ren chansning =) men det är klart lakelands killen ska med ha ett specielt namn =) men får be syrran om hjälp då hon alltid döpt ungarna ;)
🙂Grattis! Samma mirakel varje gång, eller hur?☀️
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Vilka sötnosar, grattis ! 🙂
Tack tack :) #11 ja det är det allt :) men hade inte väntat mig dom riktigt än, utan dom dkulle ju komma i helgen, men nu är dom här även om dom kom på dygn 63
Nu här det små fått namn :) Lakland~ Ture tvär Skinny~ Torgny tok :) Ture får mat av mig var annan timma, Lill skritten damp ner till 44 g är lite skakig och svag i benen, han äter gladeligen de jag ger han :) då nu joller vi tummarna att han klarar sig ❤
Nämen shit vad söta!
Tyvärr så klarade sig inte Ture tvär :( han Har i dag somnat in 😭
#16 Nej, vad tråkigt :/ Beklagar
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Grattis till bebbar! Men tråkigt att Ture inte klarade sig :( beklagar..
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Sov gott Ture… Ledsamt är det. Han var en sån änglasöt pojke. Kanske finns det en marsvinshimmel? Är i a f en trösterik tanke.
Hoppas Torgny Tok äter, växer och mår superbra.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#20-#21 Guud vilken stilig herre han har blivit :)
Enjoy life and live the adventure!
#20 #21 Vad vacker och ståtlig han är 🙂