Kryp in
Bilden vill inte hamna på rätt håll fast att jag roterat så ni får vända på skärmen ☝️
Men vilken smart grej! :D Ska se om jag kan hitta en sån idag när jag ska dit ^^
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
så smart🙂 kanske ska köpa en sådan till buren då i sommar när jag bygger den och har köpt allt🙂
Den såg ju helmysig ut! :D
Smart! En sådan vill jag också ha :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Åh, jag som ska till IKEA i morgon. perfa att jag såg detta nu ^^
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Köpte en! Snowboard äääälskar den ;P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Vill också ha en (eller 2 för den delen)! :D
Va kul att idèn är uppskattad. Hus från djuraffär är så ruskigt dyra så det är både billigare o roligare att köpa hus av något som är tänkt som något heeelt annat egentligen.🙂
#10 Ja dessutom brukar de vara rätt så fula ;P
Men de här var faktiskt riktigt roliga! Min kompis köpte till hennes grisar också, väldigt uppskattat där också ^^
#11 Ja eller hur!
Ååh va mysigt! :)
Alla tre va där inne o knädde förut men en blev utsparkad 😂
#12 Haha :P Det är en utav mina som lagt beslag på den :P Dom andra två får nöja sig med det egenbyggda ;P
#13 Mina brukar normalt sett inte samsas om ett hus heller hehe :P