Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1083 ggr
[tråkig]
0

malte älskar sin bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han stortrivs i sin nya bur. Han kommer alltid bo där, för han trivs att vara där. Tycker att den blev lite större när jag tog bort baksidan och en kant. Under buren har jag en vaxduk, ifall det skulle ramla ner spån på golvet, då hamnar det på vaxduken. Ge beröm. Inga dåliga kommentarer och håll er till ämnet:-)

Fridaaaa
0

Allting är upp & ner, så svårt att se så bra tyvärr

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Svarttusch
0

Jag tycker det ser bra ut :) Är ju öppet och han har möjlighet att se ut, samt att gömma sig lite där det är mörkt :) Vad blev det för mått? :) Har du spånet direkt på vaxduk på golvet, eller har du en skiva under? För det är nog inte bra om det ligger precis på golvet :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

maijasjodin
0

Buren blev mycket bättre när du gjorde sådär! :)

Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~

http://www.smadjurspassning.n.nu/

[tråkig]
0

ja håller med får mäta i morgon lovar🙂

Fridaaaa
0

Du har ingen bättre bild och på rätt håll som man kan se? 🙂

[tråkig]
0

jag har botten kvar och sen vaxstuk på den är jätte nöljd med den framför allt att malte trivs där har känat in penarna på de . hade allt hemma

linneakaangas
1

Man kan spara bilden, sen rotera den och sen ta bort den. Då har du sett den åt rätt håll. :)

linneakaangas
0

Fint det blev föresten!

Fridaaaa
0

#7 Syftade du på mig? Jo det vet jag att man kan göra 😉 Men underlättar med rättvänd bild direkt, orkar inte trixa just nu, för gör annat med 😛

linneakaangas
0

#9 Går rätt så fort, men håller med!😃

Fridaaaa
0

#10 Jo vet att det går fort hehe men redigerar andra bilder just nu plus skolarbete så 😉

[tråkig]
0

nej tyvärr har jag inte de frida🙂

Virvlan
0

Ser fint ut :)

[tråkig]
0

ja men får ändra hus han har lärt sig komma upp och hoppa upp busen🙂

Lyan
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:-)

linneakaangas
0

#15 Va bra! Hoppas det var okej för ts? :)

[rumelle]
0

Det blev ju riktigt bra! Ser fram emot att få höra hur det går när den nya killen kommer hem också! :)

[tråkig]
0

Ja de var snällt att du vände den åt mej fatar inte hur man vänder bilder så:) nummer 15 längtar med efter silver .

[tråkig]
0

får ha den galler biten där för annars lyckas han hoppa ur buren med mycket vilja😃

[jadestone]
0

Silver kommer nog bli nöjd me den buren oxå. Jag har inte vägt honom på ett par dar, men hör av mej så fort jag har gjort det :)

[tråkig]
1

okej tror du han kan komma då eller får de bli den helgen efter med tanke på att han måste gå upp lite till nummer 20🙂