Jättebebis
Homer?
Haha! Det var ett bra förslag. Dock finns det ju andra bra namn i samma serie, så kanske vill man spara det till kommande kullar med fler ungar. Men det är inte omöjligt…
Scrubs, Lost :)
//Nike
#3 barny är ju ganska stor också :P
Oj, vilken bamsing! Grattis!
Smash kanske är ett passande namn? Jag älskar den serien. Kanske passar storleken också. ;) Eller du kanske tänkte dig en karaktärs namn från en serie?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Så sööt! ^^ Vilken knubbig "liten" gosse ;) grattis
Enjoy life and live the adventure!
#6 Det är vilket som faktiskt. Bra förslag alla! Tänkte ha tema amerikanska tv-serier på amerikanar-kullarna.
Castiel

Vilken bjässe! Och jag som tycker min 140-grammare är stor.. Här kommer några förslag från Big Bang theory: Sheldon Wolowitz Koorhrappali Bazinga
gratis han var stor men jätte söt❤️
namn till han:
Hanes
polka
kommer inte på mer för till fället
#10 Åh, bra förslag! Jag tror att jag sparar dem till en större kull.
Smash var ett bra förslag, även om det kanske inte är en superkänd serie (jag har dock sett ett par avsnitt). Funderar på M.A.S.H. också. Eller varför inte Knight Rider? 😃
En ensam hona blev kvar i förra kullen, hon ska också få namn. Xena kanske?
Så himla söt! Någon från South Park kanske, Eric Cartman? Han är ju tjock.😃
Sicken goding! :) Det har inte smygit in lite cuy i leden då…? Spinner på att han är ensam och föreslår MacGyver. Fixar alltid biffen! Eller Airwolf. Han har ju liksom en helikopterrotor redan… Magnum P.I skulle också funka.
My name is Earl. Förstås. Samma vilda frisyr till och med. :-)

158 gram tror jag är den största vi har fått.
Men fy vilken fin kille 😍 Namnet passade ju perfekt dessutom!
Det var stort ja! Skönt att det gick bra.
Vad sägs om Dexter? =)
#15 Haha, gillade MacGyver! Tufft.
Men jösses, vilka bra namnförslag ni kommer med. MacGyver och Dexter är ju toppen. Många bra namn att spara till kommande kullar också.
Grattis, vilken bamsing! Supersöt! 😃
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Amerikanarbamsebebisen är riktigt riktigt stilig, stort grattis!
Jag tycker E's förslag på My name is Earl är helt underbart. Gärna hela meningen som namn, "Idefix My Name Is Earl", sjukt tufft, och visst liknar de varandra allt! =D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Jag tror dina marsvin förökar sig genom celldelning! gossen är ju lika stor som sin mor! :D
Jag tycker Cpt Kirk vore ett bra namn!
Vilken stor sötnos! Jag röstar också på My name is Earl! 😂Dallas är ett snyggt namn tycker jag.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Alltså ni är ju otroliga. Jag trodde inte att det var ett så kul tema faktiskt. Nu är jag mer nöjd än nånsin med temavalet. Trooor att han får heta My Name is Earl.
Kan ni inte komma på fler förslag till en liten hona också? Tyvärr blev hon ensam kvar i kullen hon också. Xena är bästa förslaget än så länge.
Vilken stor pojke, men så otroligt söt! :)
Gillar också namnet My Name is Earl. Kommer att passa honom perfekt :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Smash passar ju på en hona också tycker jag. Eller vad sägs om Glee? Bones och Grimm och också snygga namn. Suveränt tema tycker jag! :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
#25 Vad sägs om Princess Leia från Star Wars? 🙂
oprah!
Beverly
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Buffy the Vampire Slayer :-D Ska du använda Xena tycker jag du ska köra på hela, Xena Warrior Princess. Hanna Montana. Sabrina the Teenage Witch
Min största var ensam och vägde 170g, var dock död när ja hittade den. Stackars mamma att göda en sån bjässe…
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
#33 Gissar tro att det skulle stå föda. :)
Nejmen vilken sötnos! Men vad stor han är! 😮
Instämmer med folket ovan att My Name is Earl passar honom fint. 😃
J.R. från Dallas 🙂
Åh jag vet till tjejen! Little Miss Vixen ! 😛
Men suck, ja jag lät väl helt knäpp där i #18, jag fick för mig att Eulwen i #16 var TS och att My name is Earl blev det bestämda namnet 😛
Röstar för det iaf, klockrent ju!

Stackars mamman att krysta ut en sån bamsing! Men väldigt roligt att det blev värt besväret och han klarade sig! Har aldrig sett någon så stor som klarat sig förut. Här kommer mina namnförslag till honan: Ally McBeal Suddenly Susan Ziva (från Navy CIS) Nanny American Dreams Arkiv X Millennium Medium (ja, hon var ju inte large, höhöhö) Cheers (hon har ju en skål på huvudet. Nej nu spårar jag ur) Ugly Betty (näää, så kan man ju inte heta! Förlåt bebisen!) Melrose Place Providence Savannah Glee, som någon föreslog Glamour Sunset Beach Miami Vice Beverly Hills Popular Judge Judy (men den är ju nån slags realityserie)
Envishet och drömmar
#40 Men hurra! Massa bra förslag. Kan inte låta bli att tycka att Ugly Betty är jättekul… Hon är definitivt inte ful, men väldigt "fel" (ett enda vitt strå).
Vissa serier vill jag spara, eftersom att jag älskar Glee så vill jag gärna ha en hel Glee-kull. Men Ally McBeal kanske? Eller Ugly Betty som sagt… :P
Lustigt nog verkade mamman helt oberörd. Det fanns inte ett spår av förlossningen mer än en rentvättad och torr tjockis då.
#33 Föda skulle det ju stå :o
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
My name is Earl och Ugly Betty tycker jag låter som en bra start på ett bra tema 😃 Det är humor! :)
#44 Ja, då förstår du hur stor han är! 😃
I går föddes ännu en jättebebis, väldigt nära släkt med den förra eftersom att de har samma pappa och mammorna är helsyskon. Ytterligare en ensam hane, 155 gram den här gången. Han ska få heta MacGyver! 🙂
Nu var det slut på kullar för den här omgången.