Är det bara jag...?
Som vill köpa ett 30-tal marsvin och låta dem klippa gräsmattan? Bara skutta runt på en inhägnad gräsmatta och käka sig feta på gräs? 😃
Drömliv för ett marsvin!
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Det är har jag redan :) Marsvinen har en hage på 12x7 m till o börja me som dom får klippa :)
#2 kan du inte lägga in en bild på hagen, är det med nät eller hur har du gjort? Nät både över och under också?
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Haha! Vad kul att någon satt drömmen till verklighet! 😃❤️
Det måste vara lyckliga grisar!
Ja dom är jättenöjda :) o jag oxå har fantiserat om att ha en sådan hage i ett par år nu.
Haha inte OT alls! Marsvin är som kossor, bara lite fetare, kortbentare och korvformade! 😃
Hahaha ja iofs de får ju glädjeskutt de med 😃
Fast marsvinen har väldigt mycket sötare ljud. ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Haha ja hade inte varit fel. Och ett gäng kaniner till 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åhhhh, kossor <3 Jag ÄLSKAR kossor!!!!
Vi har en mjölkgård med ca 50 mjölkkor och 50 kvigor. Kossor är underbara!
/Bondmoran
#11 39 kossor 5 kvigor 2 tjurar 30 kalvar och fler på g :D köttkossor som du ser ^^
Kossor ÄR verkligen underbara! Skulle lätt fylla gården med kossor, marsvin, kaniner och andra gräsklippare. 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Vem som vill får släppa sina grisar på min mark! Bara att beta på, det borde räcka till några hundra stycken … 🙂