Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 985 ggr
[tråkig]
0

I morgon kommer äntligen silver

I morgon kommer efter längtade silver . Jag är så glad och de tror jag min Malte är med . Han rymmer ut för att få se sin baby men hoppas de blir slut på de sen när silver kommer i morgon . Silver du ska veta att du är efterlängtad gris . Första gången jag såg dej på bilden så blev jag kär men inte i min pojkvän utan lilla du . Du är söt som choklad och din mun som sockervadd . Vill att du aldrig ska dö sen när du har landat här hos mej på mitt mini mini zoo. Om nu inte Malte vill ha dej i hans bur får jag helt enkelt öva han :) alla problem går att lösa ! Ses i morgon på kvällen efter middagen min socker topp

linneakaangas
0

Kul att Malte kommer få en kompis snart!🙂

[erikam]
0

Vad roligt. Finns nästan ingen väntan som är så olidlig som när det ska komma gris :)

[tråkig]
0

håller med ja hoppas hon inte glömmer de eller glömmer silver

[rumelle]
0

Åh vad kul! Hoppas verkligen att det går bra att sätta dem samman nu. :)

[tråkig]
0

om de inte går så får jag öva malte så de går till slut 🙂

[jadestone]
1

Jag ska inte glömma honom imon!!

[tråkig]
0

okej 🙂

[jadestone]
0

Det är nog inga problem o föra samman dom. Malte kanske blir lite chockad nu när han får en kompis igen, o Silver blir nog glad över att träffa någon annan en massa "tanter" o få en egen kompis.

[bragd]
0

Lycka till med den nya älsklingen 👍

[tråkig]
0

Tack #9. #8 jag tror okså de går fint för de ska bo i den stora buren som jag har byggt till dem. Dock rymmer ju Malte för tillfället ut för att få kontakt med tösen som är de ända marsvin. Ja tror att han kommer trivas med silver :-) För tillfället bor han i Tösens bur som är en vanlig galler bur och Tösens i grabbars bur. För han vill söka kontakt med henne och rymmer då ur . tack för en sådan som du finns :-) så då sliper ju han också bo med tanter silver ;)