Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 996 ggr
_Charlie
9

En bur kan aldrig...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…bli för stor.

Var det någon som sa en gång..

Mina 6 damer som delar på 200x100 cm buryta verkar inte hålla med, då det verkar som att endast hälften av buren är duglig? 🤔😃

Teddymarsvinet
0

Haha, åh vilken jättebur! En sådan lyx för dina damer! 😃

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

_Charlie
0

#1 Ja jag tyckte ju också det, men det blev inte lika poppis med race som jag hade tänkt, pluttarna till synes. Lättstädat i alla fall. Skopa bort hälften, skrapa ner andra hälften till första hälftens sida, och fyll på med nytt på den hälft som knappt används. ;)

Teddymarsvinet
0

#2 Vad smidigt och bra! :D

/p>

[tråkig]
0

så fin bur tror mina grabbar skulle gilla den🙂

ElmerKrudd
0

Haha, vilka lustiga damer x)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Eulwen
1

Men hallå, det är ju där matskålen står…?! Man kan ju inte vandra för långt ifrån den. :-D

Eulwen
1

Eller så står just den halvan av buren i ett currykors.

ElmerKrudd
0

#7 currykors?…

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Eulwen
0

#8 Nån slags feng shuigrej, ett currykors är där positiva vibbar elr energier möts. Katter sägs vilja ligga och sova på sådana fläckar. :-)

Teddymarsvinet
0

#7 Ja så kan det ju faktiskt vara! #8 "Currylinjer skall enligt de som tror på jordstrålning finnas med cirka 4 m mellanrum och gå i diagonal riktning jämfört med väderstrecken på de breddgrader där jordstrålningssökande förekommer mest, dvs. från Tyskland upp över Sverige, och ett currykryss definieras som en punkt där två currylinjer korsas." :) källa:Wikipedia

/p>

ElmerKrudd
0

Jahaaa :P Då fattar jag, min mor har pratat om sådana där fast använt nåt andra ord tror jag :P Haha ^^