måste bara vissa detta mysiga
måste bara visa denna ur guliga bild😍
men varför morrar Malte när silver kommer ner i buren efter att ha varit tex med mej. Samma sak att han morrar när Silver kommer för nära. De ända Malte gör är att putta lite på Silver ibland och de bråkar inte alls och de är en lättnad🥵
De verkar trivas ihop dock kan malte bli lite sur i bland på lillen och morra och putta upp rumpan är de normal .
Just nu ligger de och myser jämte varandra på soffkanten
Det är helt normalt! Gullig bild :)
okej för alla mina andra hanar har inte gjort de han är väldit över beskydande i bland silver har fått värdens bästa marsvin jo gosiga malte
ångrar mej inte i dag att jag sparade malte 👍
De gör antagligen upp i rang och Malte vill vara lite tuff ;). Man bör vara uppmärksam så de inte slåss så det blir sår. Men fortsätt ha dem tillsammans så ska du se att de kommer trivas ihop.låt dem vara ifred tillsammans i buren lite så de får lära känna varandra :)
Jag tror inte att Malte morrar.
Låter han krrrrrr, brrrrrr, är det det ljudet du menar? När Malte gör det ljudet berättar han för Silver att han är störst och bestämmer, precis som det ska vara. :)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
ja viste inte hur jag ska förklara de ljudet så svårt att förklara marsvins ljud 🙂 #5
Vad härligt att de trivs samman! Hoppas allt går bra med den lille nu och att han ökar i vikt som han ska.
Som sagt är ljudet Malte gör troligen bara en påminnelse till Silver om att det är Malte som bestämmer här. :)
Gud vad skönt att allting löste sig tillslut och att Malte äntligen fått en kompis! ♥
ja verkligen dock får jag vara mamma för han är för liten i vikt och kan ha ringorm
ja kanske men ska behandla båda de är redan löst 😎
#12 Har du läst på om ringorms behandling, är tidskrävande, skulle rekommendera direkt behandling, för det kan vara svårt att få bort och ligga steget före. Tror det krävs vetbesök men vet inte säkert hur man behandlar det.