Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 961 ggr
[Lynx76]
0

Ska hon badas?

Har precis fått hem en underbart söt liten marsvinsbebis-tjej (måste vara sötaste flickan nånsin!) Problemet är att hon verkligen stinker parfym, då den förra ägaren tagit ett tårfyllt farväl… med parfym på. Vågar jag bada henne trots att hon nyss kommit hem och är rädd? Det luktar verkligen starkt….

Olofsberg
0

Det är nog bäst att bada henne efter två dagar, så hinner hon i var fall känna sig lite hemma.

Abico
1

Jag skulle ha stoppat henne i badet med en gång om hon stank parfym. Med tanke på hur snurrig jag blir när jag tvingas uthärda en lång släktmiddag där någon badat i parfym så tror jag inte att det är nyttigt för lillan att sitta och stinka.
Men sedan får man ju se lite hur hon är, om hon är superstressad så är det nog bättre att lugna sig någon dag.

Hanna 

[Lynx76]
0

hon verkar ganska lugn, mest nyfiken och sprallig. det blir nog ett bad ikväll, det kan som sagt inte vara bra för henne heller att lukta så starkt.

Abico
0

#3 - Ja, då skulle jag bada henne :)

Hanna 

[Lynx76]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara tvungen att lägga in en bild på Parfymflickan, som eg heter Bella, så sjukt söt =)

paronskrutten
0

Men gud så söt :)

Helena

thehappyland
0

Den var jättesöt:D Lycka till med henne, vilken ras är det?:)
Själv ska jag skaffa marsvin om ca. en vecka. Längtar supermycket! Var på en djuraffär idag och jag nästan smälte inombords när jag såg alla små grisar springa omkring :'D

linneakaangas
0

#7 En liten fråga bara, tänker du köpa marsvin på djuraffär? :)

ElmerKrudd
0

#7 Tråden är också ca fem år gammal ;P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤