Bildtråd, alla djur välkomna!
#2 Det roliga var ju också att han satt sådär automatiskt när vi gick till soffan. :D
#9 Haha!😂 En del katter är ju lite speciella. ;)
Bilderna ville inte laddas upp så gör det senare! Min hund Tarzan, min katt oliver , och min andra katt Findus och min kanin juni! :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Åh vilka fina katter ovan! Jag är en riktigt kattälskare men tyvärr är jag ganska rejält allergisk.. Min fina katt bor därav hos mina föräldrar sen jag utvecklade allergin.
Här har ni min katthona, 6åriga Olga som har ett lite speciellt namn och också ett lite speciellt temperament. Just nu är det bara katten och hönsen i familjen, utöver marsvinen då. Tidigare har vi haft massa olika djurarter.
#7 Gud vilken gullig hund! :)
Har tyvärr inga djur längre. :(
Men det är kul och uppiggande att se era! :)
#15 Tack ska du ha 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min fina Turbo ❤️ Mitt första "egna" husdjur, hade ju flera när jag bodde hemma, men denna katt skaffade jag samma vecka som jag flyttade hemifrån. Tyvärr tyckte han inte alls det var kul att vara innekatt så han fick efter fyra år inne flytta till min mamma där han får gå ute hur han vill. Saknar honom, men fördelen är att jag får träffa honom ofta och vet att han blir otroligt bortskämd ❤️
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Min fina Diesel ❤️ Kom till mig jätteliten och ynklig, men växte upp till ett lejon. Tyvärr fick han avlivas i maj förra året på grund av njurproblem. Det var också då som Turbo fick flytta till min mamma för han blev så ensam.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Har 5 katter och 2 marsvin men tyvärr så kan jag inte visa bild då min mobil är paj och datorn ny så har inga bilder :c
http://www.emmasmarsvineragon.n.nu/
#21 Du får se till o ta nya kort så vi får se djuren ;D
Ja då!
http://www.emmasmarsvineragon.n.nu/

#27 Söta Sigrid! Jag är lite kär i dendär katten 😃

#32 Va roligt att du även fanns här på mif ;) *uppfödare till Im so cute* hoppas allt går bra med tösen =)
Söta djur! Vill klappa! :)
// Linn da' coolest!
#37 Så söt! Hur gamal? :)
// Linn da' coolest!
#38 Han fyller 13 veckor på lördag :) hihi
Har en bildtråd med honom inne på huskatter iFokus.
#25 HAHAH omg vad söööt
#39 Okej! Måste kolla in den tråden.. ;)
// Linn da' coolest!
#35 hihi ja, jag gör ju det :).. Det går bra med henne. Hon syns och hörs fast hon är så liten.
Hon får gå med min tråkiga hona Nikita som sover hela dagarna. Så när hon vill att hon ska komma ut så springer hon in i huset och lever apa. Sedan vaknar Nikita och springer ut och letar efter henne. Då har hon varit smart och gömt sig uppe på taket 😂 Så hon är rolig❤️
Delar med mig av en somrig bild på mig och min häst Jalle Logoj. Tyvärr finns han ej vid min sida idag.
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Våra två hundar Megan & Nalle ♥ 😃
Och en liten ''bild-serie'' på hur deras lekar kan se ut! Haha. 😃