Sov gott min älskade Tindra!
Tindra *14/9-06 +17/5-13
Du mådde inge bra… Jag satt med dig i mitt knä och tvingade i dig mat med en spruta för att du skulle äta. Det var inge roligt, men det var för ditt bästa. Du blev mager och låg mest och sov på sidan. Jag visste att du var gammal och att din tid kanske var kommen. Men när vi tog dig till vetrinären fick vi inge vidare beslut. Det var i munnen problemet satt. Det var något fel med dina kindtänder och operation var inte på frågan. När jag stod där i det kalla rummet hos vetrinären som luktar en blandning mellan blöt hund och handsprit ska man behöva ta det tyngsta beslutet på bara några få minuter… Men jag visste att ta hem dig och se dig tyna bort dag efter dag skulle inte göra saken bättre. Så det var som att dra bort ett plåster - snabbt, men tyvärr inte smärtfritt…
Nu har du svävat upp bland molnen och badar i basilka och gurka!
Du var ett undertbart och vackert litet marsvin! Så rar och snäll med en stark och klar stämma. Ibland hade du ett litet tjut från nosen - åh vad jag kommer sakna det!
Vi kommer alltid minnas din mjuka och lurviga päls, din rosa mjuka nos, dina små tassar och dina vackra ljud!
Kanske träffar du en snygg hane däruppe!?!
Sov gott min älskade Tindra ❤️
;(
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
villa i frid lila gris🎈🌺
Sov gott Tindra!
Enjoy life and live the adventure!
Vila i frid Tindra <3
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)