Rengöring av marsvinsbäddar
Hur gör ni när ni rengör era marsvinsbäddar? Jag har tre sånna här som är på bilden nedan och dem blir så smutsiga av allt spån. Jag tvättar dem en gång i veckan och det är tar ganska lång tid att få ut allt spån som sitter i. Eller det är omöjligt :P det blir massa spån i tvättmaskinen. Dom älskar ju sina bäddar så tips är välkommet!! :)
Har du provat att dammsuga dem först? :)
Man får inte ta bilder från google eller andra sidor utan att be bildägaren om lov,så du bör få bort bilden 😉
Jag köper av _charlie här inne. Tar bort all spånen och tvättar i tvättmaskinen 🙂 Tvättar 1-2 gånger/vecka, går utmärkt.
Sådan pläd på bilden vet jag tyvärr inte hur det fungerar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
till _charlies mys rekomenderas att ta bort allt spån med en klädvårdsrulle eller tejp, det kanske funkar på dessa också?
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Jo jag brukar dammsuga av dom och så men jag har inte provat tejp så kanske ska prova det :) Jahaa okej! Har kollat efter vart jag kan redigera eller ta bort mitt inlägg med hittar det inte? Vart kan jag göra det?
#4 Man kan bara göra det själv upp till 1timme efter man gjort inlägget, sedan måste Medarbetare eller sajtvärden göra det 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aha okej ja jag gjorde ju inlägget igår så det går inte. Får försöka kontakta en sådan då! Tack för svar :)