funderar på att göra en hög bur
hej funkar de att göra en hög bur?
menar då att man skulle ha bokhyllan ena under och och den andra över. och använda lister som ben i mellan . Elller vad kan vara starkare än lister . Min tanke är att den inte tar så stor plasts

Jobbigt att städa den undre delen.
nej tycker inte har lärt mej att krypa efter Malte😉
Har du tänkt att de ska använda både över och underdelen med en ramp mellan eller som 2 separata burar?
Här är ett exempel till höger på bilden, på hur jag byggde en bur på höjden en gång, det var två separata burar.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Den här använder jag just nu, också byggd på höjden.
Byggd av en tv-bänk.
sådan ja funderar vilket de blir får se de när jag bygger den men vi får se funkar de även att bygga med ikea hyllor de jag har kollat på är 106 på lägden och bra på bredden . är de lagom?
#6 Ja du kan bygga bur av hyllplan, det är bara att skruva ihop dom och skruva på en lämplig botten. Ska du ha den på golvet är det ännu enklare. På bilden i #3, den fyrkantiga buren till vänster, det är ikeas LACK hyllor som jag skruvat ihop, ställt på vaxduk, och tejpat fast vaxduken på hyllornas utsidor. Kan inte bli smidigare, och billigare, för en stor bur. ;)
ja ska se vad jag kan göra ska prata med husse med sen när han kommer till backa hit nästa vecka .
Tycker de blir enklare att ha då jag får mer plats över i mitt nya rum