mina grisar är mitt allt
utan mina grisar så blir jag tom jag har haft kanin och när uppfödaren till kaninen Cesse frågade om jag ville ha en han gris som hon hade så kom suget ännu starkare att ha grisar i mitt liv. En kanin kan vara ett till lägg men inget som är viktigt . Jag älskade så klart kaninen med. Jag är fast vid grisar de fångar mej varje dag med storm.
När jag bara hade kaninen hade jag alltid ett sug efter grisar . Deras lukt är härlig deras ljud är mjuka och lugnande.
Om grisarna är ditt allt, så skaffa dem en varsin kompis eller omplacera det ena marsvinet.
Du kan inte ha dem som du har dem nu resten av deras liv, det är inte att tänka på deras bästa :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Frida det räcker nu lägg av.😡
Jag har läst någonstans att om man har gjort allt man kan att försöka ha två marsvin i samma bur och det inte går så kan man faktiskt ha marsvin i varsin bur så länge dom kan se varandra och ha kontakt med varandra. Själv så har jag mina burar bredvid varandra så att dom kan se och ha kontakt med varandra. Annars blir det ett himla liv på mina marsvin som då biter på burgallret om dom inte kan se varandra (alla mina 4 marsvins killar är släkt med varandra på ett eller annat sett .Så stå på dig Flickan till Malte och Milo.Jag står på din sida bara så att du vet det 👍
#2 Nej, jag behöver inte "lägga av".
Jag vill enbart ha svart på vitt, vad som stämmer och inte stämmer, vad som gäller och inte gäller helt enkelt. Så du har ingen anledning till att vara "arg".
Och uppenbarligen undrar andra samma sak…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack för du gör de du är en ängel;,) är tår ögd nu av glädje 3