Marsvinet Hedvig "sjunger" chirping?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Höj ljudet!
Klippet kommer inom 1 timme
.
Va gulligt!😊
Ja det där är klockren chirping. 😕
Har hon chirpat förr? Mår hon bra? Några förändringar i buren, runt om? Jag blir så orolig när någon sätter igång så där..
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Ibland blir man lite glad att man sitter med ett dåligt internet som inte kan spela filmer. Då slipper jag lyssna på det, framför allt slipper mina marsvin lyssna på det.😉Sist jag råkade få på en chirpingfilm var det en rackare här som blev inspirerad och det vill jag inte vara med om igen.
#4. Filmen är inspelad för 2 år sedan och hon mådde då bra. Hon har chirpat massa gånger men efter att kastraten flyttade in för 1,5 år sedan så har hon inte chirpat en enda gång. Kanske ropade hon på sin drömprins? ;) När hon höll på satt alla blixtstilla, ingen rörde frukosten som var serverad.
#5 Jag kan inte heller spela den här hemma vid marsvinen, de blir fundersamma.
nä vad söt❤️ Milo vill ha en chans på henne sa han😂
#7, hon är upptagen ;) Hon lever i ett polyamoröst förhållande med en karl och två brudar till ;)
synd han gråter krokodil tårar för de😭 han säger även att han vill rymma
😉 #8
Är det ett bra tecken eller ett dåligt? Försöker lära mig för mina framtida marsvin :)
#10. Jag tror inte riktigt man vet vad det betyder. Långt ifrån alla marsvin chirpar, jag har bara Hedvig som gör/gjorde det. Men alla andra i buren sitter ofta helt blixtstilla och lyssnar så nångonting betyder det väl. Ofta chirpade hon på natten men på filmen lyckades jag fånga det dagtid.
*vill inte heller spela upp eftersom marsvinen tidigare blivit oroliga och stelnat när jag spelat chirping-videos*
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#11 Lät fruktansvärt gulligt i alla fall!
#12, tänkte bara det kunde vara kul för dem som inte hört chirping. Man kan ju faktiskt ta hörlurar eller stänga in sig där inga marsvin finns om man vill lyssna. Då är problemet ur världen ;)
#14 Ja, absolut! Det är definitivt ett fenomen som bör diskuteras (eller kanske ännu bättre - studeras).
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#15, ja det vore intressant att veta varför de gör det/vad det betyder!