Vår nya avelshane Bertil :)
Måste få visa en bild på vår nya avelhane Bertil, här med sin tjej Lee. Bertil är otroligt snäll & lugn, han skräpar inte & behöver ingen motion!

haha! supersöt, ser ju nästan helt äkta ut ;)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Herre gud så snygg Bertil är! Vad är han för ras? Teddy kanske? Ha..ha..ha…
Vem kommer han ifrån? Jag är sugen på en egen sådan, eller flera för han kräver inte så mycket jobb va? Säg till om det blir några bebbar efter dom, jag är intresserad av en eller tjutofem!

- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Ja Bertil är en golden/white teddy, urläcker 
Vi kommer även skaffa en Mertil eftersom Bertil tillhör storebror & det tyckte lillasyster mindre bra om. Tur att det finns flera hos uppfödaren"Varuhuset".
Och sen kräver dom ju näst intill inget jobb så även mormor kunde tänka sig att ha några hemma hos sig!
Lägger ut en bebisannons om en sådär 10 veckor när småttingarna har anlänt.

Hahaha, jag satt skitlänge och funderade över vilken märklig ras det var, tyckte mer han såg ut som en kanin i pälsen ;) Sen trodde jag att det var nonselfen som var det nya eftersom det stod att han inte skräpade något och pälsen på marsvinet till vänster rimligen borde skräpa och dra till sig mer spån än den andra. Jisses…
Hanna
"Jaha blandrasavel" var min första tanke. Sen började jag reagera över alla smileys i tråden. SEDAN insåg att jag Bertil är en väldigt…. öhm… lugn typ…? :D
Gick också på den *haha* helt klart mer äkta än IKEAs marsvin :)
Samma här.. Jag tittade oxå här att vadå inte skräpar? Före jag sen kom på det..
Söt lurvig gris.. :)
Bertil fortsätter att sköta sig exemplariskt, han är helt enkelt det perfekta marsvinet!

Ha, ha! Lee är ju för liten för att ha en riktig pojkvän..
Hihi, det vet ju bara du RosaMarsvin ;)
Nu har Mertil oxå flyttat in, även han sköter sig exemplariskt :)
2 grabbar ihop med Lee utan att slåss? Det var inte dåligt, det måste vara fina gener. ;) Nu vill vi se Mertil!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Men. Fattade ju inget alls utan reagerade på. Vadå ingen motion?! Hur menar du nu? Får stackarn inte springa löst för att han e lugn? Haha!
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Snart kommer Lee's bebbar & det är tyvärr inte Bertil som är pappa 😉
HAHA men guuud. Jag såg inte att det var en låtsas! 😂
Jag tänkte att vad har hon tagit hem för pet-avelshane! HAHA!
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
HAHA oj jag såg inte heller att det inte var en riktig gris. Jag tänkte, "Ja han var söt, men var är ögonen ? Han ser stel ut" 😛
HAHAH villken suprise jag fick där! 😂
#26 HAHA "han ser stel ut"! 😂
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Ha ha ha ha ha såg nu att de är inget äkta =>
:-) Tror att Lee gjorde ett bra val när hon dissade Bertil!