Uppdaterar hemsidan. Behöver åsikter
Håller på att uppdatera hemsidan och har börjar med Ais presentation. Har inte fått till headern eller bilder ännu men tror att jag är färdig med texten och redigering av den.
Är det bra som det är? Behöver något bli bättre? Är fetningen bra eller ska det vara ofetat? Något som behöver fetas/strykas under? Ska länkarna vara svarta eller annan färg?
Så in med alla era åsikter och idéer!
Jag tycker länkarna ska vara svarta :)
Jag kan tycka det är lite väl mkt fetat vid utställningsresultatet, annars ser det bra ut :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Ja, det var främst den fetningen jag menade. Hade det ofetat innan men då blev det rörigt för att allt flöt ihop istället :-/ Ska prova en annan variant, hojtar till när den är klar!
Så, nu har jag ändrat lite. Är nöjd med klipptkritiken (även om jag helst hade sluppit den men vill samtidigt ha med hans resultat eftersom det inte har delats ut poäng) men pet och klippt med datumen tycker jag flyter ihop. Kan kanske ha fetat bara på de datumen och ha kritiken som den är nu
Jag tycker helt klart det ser bättre ut nu :)
Hälsningar Malin <3
Min hemsida
Åh så gullig hemsida! 😃
Har du några ungar tillsalu förresten? 🙂❤️
❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta
#4 Oki :-) Du tycker inte att datumen flyter ihop med resultaten?
#5 Tack :-D Nej, tyvärr. Och inga kullar planerade förrän troligast om ett år, då med Ai som pappa
Nej det tycker jag inte, eftersom det är siffror vs text, bryter av då :-) Jättefint :)
Hälsningar Malin <3
Min hemsida
#7 Vad bra! Tack :-D
Vill inte veta hur många timmar jag har lagt på den jäkla hemsidan XD Blir aldrig 100% nöjd
Nu tror jag att jag är helt klar med Ais sida :-D Bara lite mer bilder som ska in
Jag skulle föreslå till brödtexten ett klassiskt typsnitt som är anpassad till webb, tex arial, verdana, tahoma
Annars så gillar jag sidan. Är personligen inte så förtjust i rosa, men det är ju jag det ;)
Vet själv att man aldrig blir riktigt nöjd med sin hemsida, haha! Men det är ju kul att pyssla så :)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#10 Nä, typsnittet stannar, det är nog en av få saker som jag är 100% nöjd med :-P
Tack :-D Var inte meningen att den skulle bli rosa från början, när jag provade att göra den så tog jag den första designen i högen och den råkade vara rosa. Tyckte det blev gulligt och nu är allt som har med marsvinen att göra rosa. Man ser lätt vilka grejer som är mina på utställningarna XD
Jag har verkligen legat av mig med hemsidan. Tänkte ta tag i det nu tänkte jag