Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1863 ggr
agnessan
2

Skiss på min drömbur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och skissade i PS innan, gjorde en skiss på min drömbur eller i alla fall dagens möjlighet till en drömbur. Ska kolla med pappa om vi kan bygga den framåt, kommer bli perfekt för mina framtida små grisar. Håller tummarna för att det kanske blir dags att ta hem två små honor i Oktober :D

emmaaslund
0

Snyggt & smidigt! 🙂 Om bygget tar fart får du gärna uppdatera, vore kul att följa!

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

agnessan
2

Har pratat med pappa och så fort vi har tid och material sätter vi igång :D

[erikam]
0

Den var riktigt fin och smidig, ska bli kul att se bild när den är klar 👍

Cola&Bacardi
0

Blir säker jättefint :) Längtar efter att få se bild sen :)

Mvh Linnea 

PiggieVille
0

Den ser både smidig och snygg ut! Jag ser också fram emot bilder när det är klart :)

PiggieVille
0

Den ser både smidig och snygg ut! Jag ser också fram emot bilder när det är klart :)

agnessan
0

Tänkte på hur hög den låga kanten bör vara, vill ju inte att de ska hoppa över hur lätt som helst. Vad brukar ni ha? De höga väggarna är ju bra då man kan ställa hus osv där :)

PiggieVille
0

Jag har samma höjd på alla mina kanter. Tror det 40 eller 45 cm… Då kan de sitta på hustaken utan att det blir för lågt.

Lexxi
0

Mina burar har tre hela väggar där hus och så står emot. Men väggen längst fram är bara 20 cm :p det har fungerat bra för mig =)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

agnessan
0

Tror jag gör som du Lexxi, 20 cm låter bra där framme och väggar på de andra tre :)

kennethlärk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag har denna till salu.

Hälsningar Kenneth

supernatural
0

Intressant! 😃

Vill också bygga egen men det blir nog inte än 🙂

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta