Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1749 ggr
Thezz.
4

Para bebisen-inlägget.

Jag förstår att man inte ska para marsvin när de är bebisar och jag har inga tankar på att para mina marsvin överhuvudtaget, det är min lillasyster som är avundsjuk att jag får ha marsvin och inte hon, som la upp allt trams om att para marsvinet och sen ändrade till om en hund. Vi har ingen hund, vi har en katt och två marsvin, och jag är "ägaren", hoppas ni kan återfå respekten för mig, i mitt användarnamn för det var inte jag som la ut det där.

OBS att jag har skrivförbud och kan inte kommentera mitt egna inlägg nu😛 Tror jag?

// Thezz [[Skriver allra mest på Marsvin.ifokus, halkar ibland in på annat]] Glad

K12345
1

Syskon…vad ska man säga!? JOBBIGT!! ;) Hehe skönt att du är tillbaka iaf ;) Och glöm inte logga ut nästa gång ;)

// Linn da' coolest!

Sandra-B
1

Du har inte skrivförbud här på Marsvin.iFokus (i så fall hade du inte kunnat skriva alls, inte starta trådar etc).

Om det nu är så att din lillasyster skrev från ditt konto och har fått tag på ditt lösenord uppmanar jag dig att genast byta, är det så att du inte hade loggat ut så gör det i fortsättningen.

Jag citerar en bit från iFokus användaravtal, vilket alla som blir medlemmar i nätverket förbinder sig till att följa.

"3. Användarnamn och lösenord

[…] Om Användaren har anledning att tro att lösenordet kan ha blivit känt för andra skall Användaren utan oskäligt uppehåll ändra sitt lösenord."

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Ellociraptor
0

Personligen tyckte jag inlägget var hysteriskt roligt, så no harm done enligt mig. Fantastisk fredagsunderhållning bara. :D

[Gladamarsvin]
0

Oj vad synd om dej hoppas du löser de så hon inte kommer in mer på din🙂

Lilje
2

Jag tyckte väl att det var något skumt, känner igen dig sedan tidigare och det kändes inte som något du skulle skriva.. välkommen tillbaka 😉

Thezz.
0

Lilje = Diana? =D

// Thezz [[Skriver allra mest på Marsvin.ifokus, halkar ibland in på annat]] Glad

Thezz.
0

Tur den raderades!

[Gladamarsvin]
0

Välkommen till backa Ts 🤗

Thezz.
0

Tack 🙂

Lilje
1

#6 Haha nej, men jag är en riktig MiF nörd så jag har koll på de flesta som finns här regelbundet 😃

farvendal
0

Vad har jag missat?^^

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Thezz.
0

Dock känns en utav marsvina lite gravid och alla som ser henne frågar, men hon är bara en lite thockiss ❤️

[RedHood]
0

#11 Säger som dig, vad har jag missat? XD Men jag har nog en sådär uppfattning om vad som har hänt.

Thezz.
0

Min lillasyster la upp en tråd om att para mitt marsvin, är min bild av det hela, mitt marsvin som är 3 månader, och ändrade sedan till en massa trams om våran hund (vi har ingen), och det är typ det som hände.

[RedHood]
3

#14 Oj o.o Men du får säga till din syster att hon absolut inte får skriva på din användare utan din tillåtelse och byt lösenord 😉 Tråkigt när det är din användare och du får skiten liksom :/ Men nu är du tillbaka och ingen skada skedd!

Thezz.
0

#15 Jaa precis,, 😕😃

Thezz.
0

=/

linneakangaas
0

#17 Vadå? :D

Thezz.
0

Inlägget. Att jag stod och såg dum ut när hon skrev så =/

farvendal
0

Blev en hel del reaktioner där antar jag!

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Thezz.
0

Låt oss piggas upp igen med världens roligaste reklam 😃😃 http://www.youtube.com/watch?v=VoFI1J9rt-E