[OT] Skrattattack mitt i all ångest xD
Som vanligt satt jag och grävde runt i arkivet (tänk vad mycket man lär sig ändå :P) och kommer till denna tråden! Vid kommentar #6 börjar jag att gapskratta! Så tack Sandra-B och marsvin i fokus för dagens första (och enda) skratt!
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Ja, den var det tung-gung på.😂
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Haha! Varsågod ;-) Jag kommer faktiskt ihåg den tråden. Var fruktansvärt trött på folk som skulle avla till höger och vänster utan att ha någon som helst koll, som litar mer på veterinärer som tror att de kan och vet än på seriösa uppfödare som lever med djuren dagligen. Var hemskt mycket sådant då (jag var dessutom aktiv på en annan marsvinssajt där det inte var mycket bättre…). Jag och Anna (Starlight's) är gamla barndomskompisar, uppväxta på samma gata; jag och hennes två år äldre syster gick i samma klass på låg- och mellanstadiet etc och vi umgicks ofta som små. När vi båda höll på med marsvin så umgicks vi dessutom nästan dagligen, när detta skrevs var hon (som vanligt) hemma hos mig och som vanligt diskuterade vi hur folk tänkte när de höll på med sina djur och dylikt. Sajtvärden här på den tiden hade dessutom inte någon jättekoll enligt mig och MiF hade inte rykte om sig att vara direkt seriöst; det var den andra sajten som gällde då. Just när detta skrevs var jag väldigt stressad och ja, det blev därefter med stavfel och liiite fel på vikten ;-p I efterhand blev det väldans kul :-) Får dessutom passa på att påpeka att jag har ändrat åsikt från vad jag skrev "på den tiden"; numera anser jag inte att det är okej att para en hona på fem månader om hon så väger ett kilo (eller 91 kg för den delen ;-p) och inte heller att man bör sätta hanen "när som".
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Haha! Läste de första inläggen och ba "hur ska det komma något roligt av det HÄR?", men det var en av de bättre typosarna jag sett. :D
Inlägget redigerat av moderator då svordomar och ovårdat språk är förbjudet enligt nätverkets och sajtens regler.