Vila i frid lilla Cornelia
Hittade min fina Cornelia död igår morse. Är fortfarande chockad och fattar inte vad som hänt. Hon var sitt vanliga jag innan, alltid lika glad och full av energi. Hon skulle vara överallt på samma gång och var alltid först fram.
Det är så fasligt tyst och deppig stämning i buren nu, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vill veta vad som hände, om hon led eller om hon bara somnat in. Vill veta om jag kunde gjort något för henne.
En liten ängel som togs ifrån oss på tok för tidigt.
Vila i frid fina, fina Cornelia ❤️😭
2011-09-21 ~ 2013-08-25
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Åh lilla vän 😕 vila i frid!
Beklagar din sorg. Ja, det är hemskt när man inte får någon förvarning om att de är på väg att dö.
Själv har jag inga marsvin längre men har haft tre som mest. En kväll skulle jag lägga skynket över buren och då ligger ett marsvin bara och rycker. Jag lyfte upp henne och pratade lugnande och strök henne över ryggen, hon tryckte sig mot mig och slöt sina ögon, 10 min senare var hon borta!
En timma innan detta hade hon sprungit runt med sina kompisar, ätit och varit normal. Jag bara stod där med henne i min famn och fattade ingenting!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vila i frid!❤️
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
Åh, sov så sött vackra lilla Cornelia. Du är på det finaste ställe man kan komma till nu. ❤️😕
Jag förstår att de är jobbit styrke kramar till dej ts 🤗
Vila i frid vännen 🌺
Så fin liten flicka hon var
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Åh vet hur det känns, min älskling dog också för inte så längesedan. 🌺😢
Checka in @gnagarboden på instagram 
Vila i frid 🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad svårt när det blir så där. Utan förvarning. Så ledsen för din skull.
Det är alltid svårt att mista en liten djurkompis. Jag hoppas du landat känslomässigt nu, så du kan sörja och minnas de fina stunder ni fick.
Kram
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Nämen 😕 Vad sorgligt.
Sov gott, fina tösen!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Sov gott Cornelia <3

:-(
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!