Brändåsen 31/8-1/9
Är det några härifrån som ska dit? Vilka ska ni ställa? :)
Jag gör utställningsdebut och tar med mig Idefix Ally McBeal i petclass på lördagen. Mest för att "prova på" hur det är :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Vi ska dit. Sista anmälningsdag idag så nu måste vi bestämma oss vilka som ska med.
åh vad roligt, då kommer man kanske se lite magpies då? :)
Hälsningar Malin <3
Min hemsida
Jo, någon magpie blir det nog. =) Tyvärr har vi inte hunnit regga våra egenuppfödda, har precis fått hem klisterlappar för registeringen så det blir väl petklass för dem. Men det ska bli kul att åka på utställning, det var ett tag sedan sist. Lutar åt att vi bara anmäler till lördagen så får vi åka hem i lugn och ro på söndagen.
Vart ligger det någonstans? Kanske ska dit och kolla hur allt går till. Vore kul i att titta på alla underbara grisar. :)
Igår fick jag minsann se några magpies :D Och träffade Aneema även om jag var halvt förvirrad :P
Ally som hade utställningsdebut fick 90/100 och kom 3/8 i sin åldersgrupp. Jag som var helnervös över att jag inte smörjt tassarna ordentligt, om jag verkligen klippt rätt längd på klorna och om hon blev helt ren. Till råga på allt så märker jag en kvar innan vi ska upp att hon har "gurksaft" under munnen! Så ja, jag är mer än nöjd :) Hoppas det gick bra för er också Aneema, glömde helt bort att fråga det haha :P
Hälsningar Malin <3
Min hemsida