Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 769 ggr
Binajis
0

Intressekoll - kastrat

Jag har precis fått tillbaka en hane som varit såld endast en vecka. Det går verkligen trögt att sälja marsvin, speciellt hanar, just nu. Därför kollar jag hur stort intresset är för kastrerade hanar. Jag kommer få in en omplacering inom snar framtid och ev kommer jag kastrera honom också. Hanen jag har nu heter *Binaji's* GoldenEye, en - håll i er nu - semilånghårig ridgebackbärare. Enkelt förklarat är han släthårig med lite längre päls. I färgen orangeagouti/golden roan :-) Se mer om "Guy" på min hemsida under Till salu: www.freewebs.com/binajismarsvin Den andra hanen är också egenuppfödd, *Binaji's* Street Walker, ett virveltroll i färgerna black/buff/white (vit fläck på nosen). Mer info om honom kommer.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Zakaraa
0

Gud va snygg Guy var!! 
Hade inte tackat nej till honom, problemet är dock att jag redan har två pojkar (bebisar ännu) i en bur så skulle nog bli för trångt med en tredje :c

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

wingren
1

En kastrat hade inte varit fel alls. Men har lovat mig själv att vid nästa grisköp ska det bli drömras/färg :P Så då blir det en silveragouti teddy/rex ^^ Men tror att en honflock mår väldigt bra av en pojk :P

[bragd]
0

Båda var så söta så 👍