Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 1211 ggr
wingren
11

Tacka vet jag marsvin

När man är trött på allt o helst vill lägga sig under en sten kan de va skönt att läsa här tänkte jag. Marsvin är ju inte största delen av ens liv men dem är ändå en anledning till att gå upp på morgonen. Jag tänkte i alla fall såhär med denna tråden, man skriver "Tacka vet jag marsvin för att…" Och sen kommer dagen då det pissregnar ute o man måste cykla till affären för att köpa kål, när ett marsvin gått bort eller man är magsjuk men måste städa buren. När man då blir påmind om allt som är bra med ens gullegrisar kan livet kännas något kilo lättare.

Tacka vet jag marsvin för dem alltid hejar på mig när jag kommer hem och påminner mig om att jag inte är ensammast i världen.

emmaaslund
1

Otroligt bra trådidé 🌺

Tacka vet jag marsvin för att de är så förstående och tålmodiga när man behöver en vän att borra in näsan i en tyngre dag.

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Maelis
2

Tacka vet jag marsvin för att de orkar med att sitta, ja till och med verkar trivas, i famnen på min 3,5-åring!

petitchoux
1

Tacka vet jag marsvin för att de alltid glädjer ens vardag med att bara finnas till. De behöver inte göra något speciellt, de är bara underhållande ändå :)

[mika_ericsson]
0

Tacka vet jag marsvin för glädjen de skänker :)

godisgrisen
3

Tacka vet jag marsvin för att de blir så glada för det lilla jag ger dem.

Tacka vet jag marsvin för att de är så stora personligheter i så små behändiga kroppar.

Tacka vet jag marsvin för att de ger krydda och skönhet till mitt liv!

Tacka vet jag marsvin för att de är så perfekta små husdjur som jag älskar!

❤️

Ms.MeWe
0

Tacka vet jag marsvin för deras söta små fejs och höga rop efter mat som gör mig så glad ☀️-Deras blickar och "röster" går rakt in i ❤️t.-                                                       😍💋🌺                   

Kiwi 🏆Marre🌈 Steve 😊Tufsen🥳

farvendal
1

Tacka vet jag marsvin för att deras kvittrande och pipande kan göra mig glad även de värsta dagarna.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

[NellieLavec]
1

Tacka vet jag marsvinen för deras söta nosar och fötter 🌺

[mina blommor MiloochMalte]
5

Tacka vet jag marsvin som gör mej lycklig ända in i själen och som nöjer sig med mej som kan vara en stor klant ibland

[[tjattehonung]]
0

Tacka vet jag marsvin för alla deras underbara små ljud.

Skrikande, kvittrande, kurrande….. Bättre än kaniner som bara stampar och skvätter😃

[erikam]
4

Tacka vet jag marsvin för deras fantastiskt söta munnar!

wingren
2

Tacka vet jag marsvin (speciellt Roxy) för att de gör popcornskutt så fort man ger lite mat, o då menar jag inte lyx-persilja utan everyday-vitkål ^^ Sötrumpan :*

Lyan
1

Tacka vet jag marsvin för de är den enda djurarten som får mitt hjärta att hoppa dubbelslag bara jag tänker på dem