har hittat willow gnagar sak jippi
Jag har letat efter willow gnagar saker och nu hittat de jag köpte den långa modellen på Rilo då jag även köpt 2 små hö påsar. Den kostade 24kr där. Fick även se en förskräcklig sak att kaniner fick med de små marsvins bebisar. Jag kan medge att jag själv köpt marsvin där från förr men kommer aldrig göra det igen. Hade sådan lust att skälla ut dom eller mejla dom. Tycker ni jag ska mejla dom sen hemma?
Ja du kan ju mejla dom och säga att kaniner och marsvin ska inte vara ihop osv… För djurens bästa.
Checka in @gnagarboden på instagram 
Tyvärr är dem inte olagliga som har de tillsammans, däremot kan man ju informera om riskerna.
#2 Har du testat den till dina ännu? 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Det är nog ganska vanligt att dom har marsvin och kaniner tillsammans på djuraffärer, på Djurmagazinet här har dom då ofta så i alla fall. Fast inget jag har reflekterat så mycket över, eller blivit upprörd över. Det är ju bara tillfälligt, så jag tycker väl att man får acceptera att dom har det så.
Japp Zero gillar den men verkar inte så road än men de kommer tror jag kan ju tyvärr inte fråga han vad han tycker 😉#3