WIP Måla marsvin
Hej! Håller just nu på med att vandalisera min vägg. Well, nu är det dock så att hela väggen ska målas till slut, men jag tjuvstartade lite. :) Motivet är då mina grisar, Bengt-Anton och Babbe som fått äran att pryda en del av min vägg. Nu tycker ni säkert att det vore mycket finare och framförallt lättare att hänga upp foton men då jag tycker det är kul att måla och billigare än att tapetsera väggen (nybygge) och att den dessutom blir speciell så tyckte jag att det vore roligare så här! :D Projektet är igång iaf. Tyvärr dåliga bilder pga padda men tar bättre när jag orkar ta med kameran. :) Bild 1. Här ser ni då Babbe som grundmålad.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nu måste jag dock sova, visar mer bilder efterhand som jag målar :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Å så gulligt du är duktig
Vad häftigt, jag ser fram emot att se slutresultatet. Jag såg marsvinen i Lek-tråden och jisses vilka underbara uppsyner de är, och med fantastiska namn! Helcoola! 🙂
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Å så snyggt hur ritade du dom med färg eller tuch ?
#9 Eftersom det är på väggen, gissar jag på färg, ser ut som det på bilden med 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men så fina väggdekorationer! 👍
Modigt av dig att våga måla dem direkt på väggen. Jag är helt kass på att teckna och måla. Det är fantastiskt att se resultatet när någon som kan hantera en pensel gör det.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Tack så mycket :D #9 Det är vanlig akrylfärg. :)
// Anka
Okej :) De blev söta dina marsvin :)
Gud så gulligt! Skulle man ju göra själv med!=)
Jag har bara gjort alla mina marsvin till nyckelringar=P