Regina Royals bebisar
Här kommer lite bilder som lovat, de föddes alltså i morse torra o fina. Alla är lakelands blev lite surprise med färgerna men det är bara ett +. Mamman är alltså Zurvivings Regina Royale (efter min self linje) och är en Nonself Cinnamonagouti himalaya och pappa heter SCH Xsemi och är en Lilac tan skinny. Både mamma o alla bebisar e pigga och mår bra lite låga vikter denna gången så hjälper lite smått med stödmatning.
Från vänster: Hona, hane, hona, hona

Jättefina sötnosar… vad låg vikterna på?

Minstingen 59g, 2 st på 60g o den största 61g. Länge sen ja hade så här småttingar e van vid 110g+
De är superfina alla fyra men otterhonan är ju underbar! Ska du behålla någon? Och grattis till en fin kull :)
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Verkligen jättefina :) Grattis!
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Åh vilka finingar!! Den där Golden hanen får det verkligen att klia i fingrarna… :D Älskar hans pose också, med benen i kors

Tack! =) De äter med stor aptit allihopa, för tillfället ligger alla o ska trängas i deras största mys tunnel tsm med Orginal och Elise.
#7 Absolut ska en av dem stanna, står mellan black honan och black cream otter honan =) Får se hur de utvecklas först innan ja bestämmer mig.
#9 Ja han e en riktig charmör hanen! =D
Så här såg de ut på morgonen igår när ja hittade dem.
Härliga färger det blev i den kullen! Sockersöta 😍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej vad söta :) Grattis!
men gud så söta! man blir ju riktigt sugen❤️