Jag har åtta :) Tre egenuppfödda än så länge :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Fyra, en kastrat och 3 honor!
Två hanar Zero och Milo
Roligt att du har blivit med marsvin de är underbara djur
Vad kul, lycka till med allt! 🙂
14 bor det här i dagsläget.
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Vi har två småkillar på 10 veckor. På fredag ska de få två kompisar som nu är 6-7 veckor, väntar med spänning :)
Jag har 4 killar av samma ras. En är 1 år, en annan blir 11 månader om 2 dagar och så har jag två bröder som blev 8 månader idag. Så ett stort grattis till dom två
🎁🎂
Sex stycken marsvin bor det här. Bara gossar 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Två :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
6st bor hos mig ^^
Enjoy life and live the adventure!
2 st :)
Två goa killar bor här. En är kastrerad.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#17 Beror på marsvinen skulle jag säga. Jag brukar börja ta ut tidigt med mina, redan efter 1-3 dagar, beroende då på marsvinen. Vissa behöver mer tid, andra inte. 🙂
1 dag brukar räcka, speciellt när de redan är såpass gamla som de är :) Kommer ni ha buren på ett ställe där ni ofta är? För då blir de oftast lite mer nyfikna har jag märkt :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Charmknuttar 🙂

Marsvin är som smågodis, svårt att nöja sig med bara ett par stycken.. :) Jag har 8 st + 12 ungar varav jag tänkte behålla 2 st.
Så söta de är ts
Varifrån kommer tan-peruanen? Jättefin!
Ok, du fick ingen stamtavla?
#31 … kan du inte kolla på den igen? :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Haha, okej. Jag har inget behov av svar exakt just nu… 😃
#33 Jaha! Det lät som att du inte hade den kvar överhuvudtaget. My bad :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jaha! Det vet jag vilka de är. De har inget uppfödarnamn ännu.
Att några är alpaca går alldeles utmärkt då flera av långhårsraserna går bra att avla tillsammans. Det är bara ett enda anlag som skiljer en alpaca från en peruan.