Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 4223 ggr
emmaaslund
5

Marsvin på Instagram

Jag själv är en nördig användare av fotoapplikationen Instagram och delar dagligen bilder på grisar och allt som hör till. Det vore roligt om de här från iFokus som använder Instagram ville dela med sig av sitt användarnamn. På så vis kan vi dela grisfoton med varandra, för jag tror personligen att majoriteten av mina "följare" suckar varje gång jag lägger upp bilder nu haha Oskyldig

Mitt användarnamn på Instagram är eemmaaslund
Dela gärna med er om ni vill :) 

http://ettlivmedsvin.blogspot.se/

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

jolizz
0

heej, kul att du har instagram! :) jag heter guineapigs_jolizz

juliino
0

Har inte skaffat det för att jag undrade vem som skulle vilja följa mig..jag skulle med bara lägga ut bilder på mina djur ;) Men jag kanske kikar in det. Är ju kul att följa andra marsvins ägare! Tungan ute

Fridaaaa
0

Jag heter: Mittlivsomfridaaa :D
Men är mycket blandade bilder där ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

emmaaslund
0

#1 & #3 Vad kul, följer direkt haha ;)

#2 Varför skulle man inte vilja? :) Jag skulle!

/ Emma

Fridaaaa
0

Följer er nu här :P

Toffsen
0

Jag heter Toffseen:):)

MarsvinsGrisen
0

Åh vad mysigt, bilder på marsvin är något bland det finaste! Jag heter bullen_julia :)

Kolla in hos mig och mina djur på www.pomn.weebly.com

juliino
1

Nu har jag med skaffat dock ekar det tomt på bilder än så länge ;)

Heter Juliabjorkhage :)

emmaaslund
0

#8 Då väntas det med spänning :D

/ Emma

juliino
0

#9 Haha.. undrar nu vad premiär bilden ska bli?

Pressen ökar Cool Känner mig som värsta utbölingen som inte gått med tidigare. Räkna inte med att första bilden kommer vara så proffsig Flört

emmaaslund
0

#10 Jag är inte heller någon proffsfotograf precis, tar alla kort med min halvusla mobiltelefon! Cool Kan inte premiärbilden vara av din gris Sniff? Jag läste på din presentation och blev sugen att se hur han såg ut!

/ Emma

juliino
1

#11 Jorå jag kan smyga ner och försöka fånga ett kort på Sniff :) Men jag ser till och berättar efteråt att du trodde att hon var en han Cool Hehe

emmaaslund
0

#12 Haha, vet du att jag tänkte faktiskt att jag skulle passa mig för att skriva han eller hon, för att jag just kunde ha fel ;) Sen tänkte jag på min favoritkaraktär i Mumin och antog att det var en grabb! Ber ödmjukast om ursäkt Oskyldig ;)

/ Emma

[erikam]
1

Jag har också instagram, lägger inte bara upp bilder på mitt svin men kika om vill ändå :D erikamjohansson heter jag där :)

juliino
0

#13 Haha jag vet hur lätt man tar fel ;) Sniff var förvånansvärt snäll idag och förlät dig..Cool

Nu är iallafall en bild på Sniff uppe ;) Mutade henne med salladskål och då kunde hon sitta still för en stund och visa sitt söta golden öga :) Har ingen aning om hur man gör än men jag fick ju upp bilden..

emmaaslund
0

#15 Härligt ;) HUR söt som helst, sitter där och kikar!

/ Emma

Creation
0

Jag har aldrig varit intresserad av instagram tidigare, men nu börjar jag faktiskt fundera på att skaffa det, haha!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

juliino
0

#17 Dig skulle jag gärna följa! ;) Så det tycker jag!

Min Instagram kommer nog bara bestå av djurbilder och det är ju extre kul att få följa folk från Mif :)

moalarsson99
0

Har också instagram :) fast lägger inte bara ut bilder på mina marsvin^^

moalarsson99
0

Haha glömde skriva vad jag hette ^^ heter moalarsson99

emmaaslund
0

#17 Skaffa, skaffa. Vill se fler insider-bilder på de sju dvärgarna :)

/ Emma

Toffsen
0

Följer er nu:):):):):):):)

Tilda11år
0

Jag kan skaffa men är nybörjare då så ni vet

Tilda11år
0

tilda_guinepigs Men jag startade nyss

[Valtari]
0

Har aldrig förstått mig på sånna där saker som Instagram. Tog ett bra tag innan jag ens kunde förstå vad det var och vad man har det till.
Jag lägger upp alla mina bilder på mina marsvin på facebook för folk som är totalt ointresserade, kanske bör överväga att skaffa mig Instagram i alla fall.

Men jag har fått för mig att det endast funkar genom mobilen, är det så? Har verkligen noll koll. :)

Fridaaaa
0

#25 Ja det är en app som man laddar ner, på iphone eller android :)

[Valtari]
0

#25 Tack, då behöver jag inte fundera över det. :)

Teddymarsvinet
0

Jag funderar på att skaffa… Kommer nog bara att ha er mifare, något tips på andvändarnamn? Står på min info vad jag heter osv. :D Jag är dålig på namn, se bara på vad denna andvändare heter XD

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Teddymarsvinet
1

Så! Då vart det skaffat, heter priimas_ tog "marsvinshemsidans" namn ;)

/p>

Teddymarsvinet
0

Hur får man andvändaren privat?! Behöver lite hjälp med det…:o

/p>

Fridaaaa
0

#30 Gå in på din profil och klicka på "redigera din profil", sedan längst ner kan man ändra det :D

Teddymarsvinet
0

#31 Tack! :)

/p>

jolizz
0

Det finns att använda på dator också men det är enklare på mobil tycker jag ;)

http://web.stagram.com/

Creation
1

#18 #21 Skaffade ett konto nu. Hjälp, vad många användarnamn som var upptagna. :p

Till slut fick det bli cidirado.

Jag har börjat följa er andra nu! Får se om det blir bara marsvin på mitt konto eller också annat. Och får se om jag ens kommer att komma ihåg att lägga upp saker, haha.

#25 Kör det på dator som #33 sa, vetja! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

moalarsson99
0

#33 man kam använda på dator som du sa men man kan inte lägga ut bilder från datorn ;)

jolizz
0

#35 jaha, men jag använder bara på mobil så jag trodde att det gick ;)

[Ella2010]
0

ettgrisliv, min insta åt bara marsvinen, men har inga bilder där än :)

[Ella2010]
0

ps la ut supersöta bilder på min hund Ella och ett av marsvinen, minstingen Lovis 2 mån. Tydligen trivs de jättebra ihop :)

[Ella2010]
0

ni som är privata får ta och godkänna att man lägger till er ;)

Teddymarsvinet
0

Ni som undrar vart jag tog vägen! (Priimas_) Så var jag "tyvärr" (?) tvungen att radera kontot och appen då det tog fruktansvärt mycket minne på mobilen! :o Lite synd, men ni andra får ha det skoj med instagram! Jag nöjer mig med att lägga ut lite bilder här på mif istället. ^^

/p>

Fridaaaa
0

#40 Vad har du för mobil? Jag har iphone 4, tar knappt något minne alls, inte på min sambos samsung galaxy s2 heller :)

Teddymarsvinet
0

#41 Jag har en HTC wildfire s, om jag ville ta t.ex en bild och redigera på instagram så stod det att jag inte hade tillräckligt med minne! :/

/p>

Fridaaaa
0

#42 Okej :S Du kanske inte har mycket minne i telefonen? :)

Sanni
1

Jag skaffade också instagram åt marsvinsbilder. Heter kermaporsaat där :) Ska se hur det börjar fungera. Känns en aning svårt.

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Alexandra1
0

Va kul! Jag har också instagram med en del marsvinsbilder :) ja heter alexandrgraan

Charlotta-B
0

kul att så många har instagrem =) Själv heter jag pottsorken

Charlotta-B

emmaaslund
1

#46 HAHA skönt namn! Jag såg minsann "pottsorken" men nu vet jag vem det är ;)

/ Emma

Teddymarsvinet
0

Skaffade det igen! Heter AnnaW_99 där :) Ja, jag är faktiskt 99:a många tar mig för mycket äldre för att jag tar mina grisar på största allvar och är väldigt erfaren & seriös. Så nu vet ni det.

/p>

Lindet
0

:) Jag heter LINDET där.. Men det är inte bara på grisarna… Även på byrackan :) och annat vardagligt ;)

[00livia]
0

Mitt privata account (som har MÅNGA marsvinsbilder): plzzdontleaveme

Mina marsvins account (grisarna är dåliga på att uppdatera bara…FlörtSkäms): gpploppisandbobbo

kika gärna in Skrattande

p.s accepterar bara dem jag känner på plzzdontleaveme, men på marsvinens är det fritt att följa.

[texel]
0

Skaffade nyss en instagram till mina grisar. Lägger baara ut bilder på grisarna och allt som hör till :)

Ni får gärna följa mig, baramarsvin

Ska följa er :)

linneakaangas
0

Jag heter samma som här ''linneakaangas''. Bara 1 grisbild just nu, men  ska bli lite fler senare. Följ mig så följer jag er!😉

ElmerKrudd
0

Har inte bara grisbilder utan även andra djur och bilder som inte alls har med djur att göra :P heter där elmerkrudd :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

linneakaangas
0

Följer nästan alla här nu. Skulle vara tacksam om nån följde tillbaka :3

Frida B
2

har instagram, men lägger ut allt möjligt där.. så inte bara djur..

Men heter hundtoken iaf xd

Däremot har mitt marsvin Melvin facebook, och gör små uppdateringar ibland :p

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Springerpoo]
0

Heter Springerpoo på Instagram 😃Lägger upp bilder på mina marsvin och hundar 🐶

Frida B
1

följer de flesta nu, vissa hittade jag inte.. :/

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

dubbelt

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

marsisen
0

Sigrid_Love_Horses Heter jag 😆

animal power <3

marsisen
0

Jag lägger upp bilder på mina djur, ridskolan och mer 😋

animal power <3

[Ella2010]
0

glömmer bort min marsvins-insta men uppdaterade "ettgrisliv" nu :)

Frida B
0

Har ett till konto bara för alla djuren! Där heter jag mylifewithanimals

Följ gärna :D

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Chocopops
0

gregorc83 heter jag där :) kommer någon marsvins bil i bland med blir nog mest på dottern ;) men följ mig gärna om ni vill :)

Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon Hjärta

BeaIL
0

Jag heter beawik på instagram, om någon undrar vem det är som lagt till er ;)

Jag har några få bilder på mina pojkar och på det lilla jag sytt till dem, men annars mest på mig och allmänna saker i mitt liv, förhoppningsvis blir det mer på grisarna efter att vi hämtat våra flickor nästa vecka :)

Sandra-B
2

Har aldrig varit intresserad av Instagram, men med så många MiF:are där var jag tvungen att fixa ett konto för att kunna komma in och titta om jag inte har något bättre för mig någon gång.

Fixade det häromdagen, loggade in, delade en bild på Lily-Adélè och Kelly-Rose och sen loggade jag ut och har inte varit där sedan dess. 
Tror med andra ord inte att jag kommer att bli direkt aktiv där, men det är kul att vara medlem för att kunna kolla andra när lusten faller på :-P

Är någon intresserad av att hålla koll på mig, trots den troliga bristen på bilder, så är namnet SMF237SweetDreams. Om det blir bilder så blir det troligen på marsvinen eller hundarna, men kanske att något annat också åker upp. 

Tror att det gäller att komma in i en rutin där man slänger upp bilderna som man tar, oavsett om det handlar om Facebook, Instagram eller något annat. Sen gäller det nog också att få in en rutin på att ta bilder… ;-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Tussa76
0

Jag har en hel del bilder på grisarna på instagram, men även på barn, övriga djur och diverse annat ;-) Men följ gärna om ni vill! Heter Jenny Kjellgard där.

fam hagström berg
0

Åh vad kul! Här är ju tråden jag letade efter :) patriciahagstrom heter jag!

Fam Hagström-Berg / http://emsmarsvin.blogg.se

fam hagström berg
0

Nu följer jag nästan alla er :) Men en del hittade jag inte

Fam Hagström-Berg / http://emsmarsvin.blogg.se

Ellensmarsvin
0

Följ mig gärna på instagram! @ellen_soderberg Snart ska jag fota nya foton på mina grisar som kommer upp snart på instagram. :D

[bragd]
0

Själv heter jag marsvinsliv på Intstagram🙂

miriamgoransson
0

Jag heter miriamgoransson

Visserligen är det väldigt blandade bilder men mest djur och en och annan liten gris också ;)

Teddymarsvinet
0

Efter många om och men så skaffade jag det igen! Ska försöka följa er alla om jag får :D annishW heter jag, har endast 2 följare så skulle bli jätte glad om ni följde mig! :)

/p>

Linnea1990
0

ja heter Linnea1990 :)

Novaline
0

Jag vet inte om jag vågar delge min insta då det är mkt lättklädda bilder m,m ;) men nån bild på grusen just nu hamnar ibland så varnar för känsliga tittare ! Ida_sb

[texel]
0

Har flera instagramkonton. Ett marsvinskonto @baramarsvin och ett där jag lägger ut bilder av mig och växter @selfieswithplants

[erikam]
2

Eftersom jag inte kan låta bli att nörda den här appen så finns det nu ett instagramkonto för vår uppfödning, på instagram heter vi nidosmarsvin :)

Teddymarsvinet
2

#76, jag följer ert! :D (För er som inte hittar mig så bytte jag nyss namn till Annaa_Wahlgren

/p>

idipidi
0

Och jag är idefixida…

MoaIndra
0

Jag heter moa_indra :)

Svarttusch
0

Jag heter

Svarttusch

, dock är det mer bilder på barn och annat än marsvin just nu ;)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Chuu
0

Jag heter TsubakuOfficial! Har nog allt möjligt xD Men marsvins bilder finns OwO 

AlexandraNilsson
0

Jag heter alexandravonanka och jag har mest bilder på mina marsvinskillar Alfons och Molgan :)

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.