Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 1016 ggr
chokladtassen
3

Julklappar till marsvinen

Åh är så glad, fyllde år igår och fick pengar så jag och mamma ska antingen åka till stan denna veckan eller nästa :D

Blir en massa julklappar till marsvinen 😊

Köper ni julklappar till marsvinen?

Checka in @gnagarboden på instagram Skämtar

Fridaaaa
0

Nej inga julklappar till marsvinen, har flera djur, så blir bara extragott för allesammans 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Gladamarsvin]
0

Här blir de inga julklappar till marsvinen utan bara extra mys

fridaaocrazy
1

De brukar få något gott i sina mini-julstrumpor som jag hänger på buren varje år, dessutom fyller den ena grisen år precis efter julafton så något extra måste det ju bli 😃 Antingen bara lite gottis eller något kul från djuraffären 🙂 Brukar också pynta buren så det blir lite fin julstämning för dem också tihi, nu har jag gjort en fleece forest i rött fleece som ska få vara i buren fram till jul, väldigt uppskattat! 😃

https://www.google.se/search?q=fleece+forest&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tlWSUqeHMaXMygOSiYKIAg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=629#imgdii=_

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

chokladtassen
0

Ja såklart ska jag köpa julklappar till min kattunge,hamster,hund och whiskey :)

Brukar inte bli några julklappar till familjen, haha 😃

[[tjattehonung]]
1

Klart de ska få julklappar! Tror det blir ett hus och kanske något från djuraffären.

Ms.MeWe
0

Klart de får julklappar 🎅,de är ju oxå en del av familjen 😀

chokladtassen
0

Ingen jul utan julklappar! hehe 😃

emmaaslund
0

Här blir det inga julklappar till marsvinen, den ekonomin finns inte. Något extra gott ska de såklart ha men hus har de redan 😉

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white