Jag virkade ett marsvin
Det var bland det sötaste jag sett! 🙂❤️
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Gud vad söt! De där borde du sälja, finns allt för lite saker med svin i butikerna 😃
#2 Då jag inte skapat mönstret så får jag inte sälja det vidare, bara använda för egen del, typ presenter och så. :)
Men mönstret finns här: http://www.ravelry.com/patterns/library/newborn-guinea-pig
Hennes ser lite bättre ut med färgbyten och sådär. ^^
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#3 Åh, jaha! Attans ostron. Du kanske kan göra en liiiten förändring? 😉
Nej, men som du säger så är det ju en superbra gåva 🙂
Åh så söt!
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Åh så gullig då!
Checka in @gnagarboden på instagram 
Otroligt söt! Den perfekta presenten till marsvinsägaren som har "allt".
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#7 Är otroligt bra maskot, ryms i små fickor. Är typ en dm lång, max. Och då gjorde jag den dessutom större än mönstret. :) (större virknål och garn)
Ångrar lite att jag inte gjorde öronen och fötterna rosa. Hade blivit extra sött!
åh herregud! vad söt 😍
hur lyckas du?! :D
MVH Lovisa och kaninerna.
Gud så söt ska nog ta och virka en sådan min virking har ju lugit på is ett bra tag 🙂
Det står faktiskt att du får sälja oxå, bara du säger vem som gjort mönstret! Den var jättefin!
Jag har också experimenterat med det där mönstret. Men du har väl sett hennes mönster på vuxna marsvin också? Ännu finare, men betalmönster (med all rätt).
Åh så söt! Jag som gillar att virka kanske ska försöka mig på detta.. hmm. 🙂
Ja den var fin!
Guu så söt! En sån skulle man haft i nyckelringen ;)
Jodå jag har sett hennes vuxna med, men kände för att starta med de små då jag snabbt tröttnar på stora projekt. :)
#9 Genom att plugga alla stygn via tutorials på youtube. :)

Superfin! Jag försöker lära mig virka men det går inte bra. :P

Men herregud vad gulligt, någonting som garanterat alla marsvinsnördar skulle vilja ha :3
#17 Jag kunde inte lära mig i skolan och hade nästan gett upp. Så ramlade jag in på amigurumi genom en vän och blev fast besluten om att börja. Jag tyckte jag behövde en hobby. :) Och så blev det! Pluggade tutorials på youtube, testade testade testade och gjorde några lätta små bollfigurer och sedan var jag fast. :)
#18 Även ickemarsvinsnördar är totalförälskade. Vet inte hur många av mina vänner som sagt åt mig att göra en åt dom i julklapp. 😂