Snart helg!
Nu är de snart helg och de ska bli skönt med helg!
Vad ska hända hos dej i helgen då?
Min helg kommer förhoppningsvis blir min helg extra mysig !
Lägtar till lör och fredag😊
Va? Onsdagen har ju knappt ens börjat. Än är det långt till helgen! Men det blir väl lite julshopping och sånt. Slösa bort de sista pengarna ungefär.
Längtar man efter helgen och har gjort ett tag så kanske man tycker det snart är helg :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Ja jag har gjort de ett tag 🙂#2
Kul med julkalaps shoping #1
Jag flyttade i måndags så hela veckan blir att göra i ordning här hemma. Ska även bygga en ny bur till hon flocken. Hoppas att jag kan få hit alla mina grisar till helgen 🙂 Dem är nämligen fortfarande hos exet. Blir ingen vila denna helg.

Min syster fyller år på fredag så det blir väl till att fira henne i helgen. Blir lite lucia-mys på fredag också, så klart. På söndag ska jag (och några till från styrelsen i föreningen jag är aktiv i) fotograferas till ett reportage som vi intervjuades till förra veckan. Tänkte försöka att få fram juldukar, tomtar och övrigt julpynt i helgen också, eller åtminstone börja att plocka fram det :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag kanske ska svara jag med ;) På fredag ska min äldsta son (4 år) ha luciafirande med sin förskola. Sen får vi se vad helgen bjuder på utöver det :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Mysigt alla ska ha de:) Flytt är jobbit :)
åker till åre imorgon!🙂
På fredag är det julavslutning :D Fast det dröjer en vecka till innan jag får jullov
"Lillördag" idag som det kallas hihi
Jag har inte hunnit planera helgen, får se vad som händer helt enkelt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.