Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 713 ggr
[Gladamarsvin]
0

Snart helg!

Nu är de snart helg och de ska bli skönt med helg!

Vad ska hända hos dej i helgen då?

Min helg kommer förhoppningsvis blir min helg extra mysig !

Lägtar till lör och fredag😊

[rumelle]
0

Va? Onsdagen har ju knappt ens börjat. Än är det långt till helgen! Men det blir väl lite julshopping och sånt. Slösa bort de sista pengarna ungefär.

Svarttusch
2

Längtar man efter helgen och har gjort ett tag så kanske man tycker det snart är helg :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[Gladamarsvin]
0

Ja jag har gjort de ett tag 🙂#2

Kul med julkalaps shoping #1

Tex&Tillman
0

Jag flyttade i måndags så hela veckan blir att göra i ordning här hemma. Ska även bygga en ny bur till hon flocken. Hoppas att jag kan få hit alla mina grisar till helgen 🙂 Dem är nämligen fortfarande hos exet. Blir ingen vila denna helg.

Sandra-B
0

Min syster fyller år på fredag så det blir väl till att fira henne i helgen. Blir lite lucia-mys på fredag också, så klart. På söndag ska jag (och några till från styrelsen i föreningen jag är aktiv i) fotograferas till ett reportage som vi intervjuades till förra veckan. Tänkte försöka att få fram juldukar, tomtar och övrigt julpynt i helgen också, eller åtminstone börja att plocka fram det :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Svarttusch
0

Jag kanske ska svara jag med ;) På fredag ska min äldsta son (4 år) ha luciafirande med sin förskola. Sen får vi se vad helgen bjuder på utöver det :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[Gladamarsvin]
1

Mysigt alla ska ha de:) Flytt är jobbit :)

hanna12351
0

åker till åre imorgon!🙂

[[tjattehonung]]
0

På fredag är det julavslutning :D Fast det dröjer en vecka till innan jag får jullov

Fridaaaa
0

"Lillördag" idag som det kallas hihi

Jag har inte hunnit planera helgen, får se vad som händer helt enkelt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.