Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 3614 ggr
Ery
57

Varning för lösa marsvin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde ikväll en skylt för att varna för lösa marsvin, tänkte att det kunde vara bra att ha när pojkarna springer runt i köket. Särskilt då den ene är lite speciell och springer fram för att nosa på alla fötter som kommer in.

[rumelle]
0

Men åh vad gulligt! Och vilken snygg skylt! :D

Hanna
0

Kul idé! Vad fin. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

godisgrisen
0

Så fin!😃

Fina marsvin har du också. De ser bekanta ut var kommer de från?

Arinah
0

Skylten är jättefin, och marsvinen väldigt fina. Jag är lika nyfiken som Godisgrisen, berätta var du hittat dem. Jag anar magpie…..  :D

Ery
0

De är chokladfabriksgrisar! Chokladfabrikens Asus och Chokladfabrikens Commodore 64.

Mirinda
0

Toppenskylt!👍

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

godisgrisen
0

#5 Så tokigt det blir när man inte får med allt. Skulle ha varit en 😉där efter frågan ju för visst känner jag igen sötkillarna.😃 Du har verkligen lyckats fått en bjässe och en plutt. Commondore ser ut som en unge jämfört med Asus som var ett riktigt praktexemplar redan som barn. Kul att se dem! Kan du inte visa fler bilder?

Ery
1

#7 Visst kan jag visa fler bilder! Kan ta några nya när jag kommer hem ikväll. :-)

[Gladamarsvin]
0

Bra med en skylt 🙂

bohan85
0

häftigt! Hur gjorde du skylten?

Lyan
3

Jättehäftig!

Såhär ser det ut på dörren till mitt djurrum. Den lilla skylten är gammal, den stora köpte jag för en månad sedan; tyckte den var så söt

[erikam]
0

Vilken fantastisk skylt 😃

Ery
2

#7 Dålig kamera och sämre fotograf, men söta modeller. :-) Fick ingen bra på plutten tyvärr, han blir gärna ett vitt sudd på bild. Men har en liten video som jag kan försöka lägga upp. :-) #10 Jag ritade den med hjälp av datorn, skrev ut, klistrade på kartong, klippte ut, fäste på en blompinne som jag stoppade ner i ett lock till en gammal målarfärgsburk. :-) #11 Oh, den skylten gillar jag! Marsvinet ser verkligen ut som något man måste akta sig för… Vildsint och farligt! :-P

Ery
8

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Filmen, om det nu vill funka. :-)

godisgrisen
0

Han kan ju snurra! Duktig kille.😃

Ery
2

Ja, vad gör man inte för lite vitkål… ;-)

tantnett
0

Underbar skylt och underbara marsvin

Marsvin 4-ever Tungan ute.

[Forest]
0

Åh vilken söt skylt du har gjort ❤️

marsvins
0

aww söta #14

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂