Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 1123 ggr
Sandra-B
1

Marvin 2008-10-19 - 2013-12-11

Sitter just nu i bilen på väg till veterinären för att låta avliva Marvin :-( Var hos veterinären med honom i somras, han hade en stor knöl under hakan. Varken jag eller veterinären var pigga på att operera den. Vi kom fram till att så länge han inte har besvär av den så kan han gå med den. Det har han nu… Fy sjutton vad jobbigt detta är, avskyr set innerligt. Nu är vi framme, dags att gå in för att om en stund komma ut igen. Ensam… Sweet Dream's Prince of Peace - jag hoppas att du får just det. Snart.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Moder1
0

Beklagar sorgen:(

Alla är värda att älskas

PiggieVille
0
[Gladamarsvin]
0

Beklagar :(

Lady P
0

Styrkekramar!! <3

Only the dead fish follow the stream...

strindberg07
0

Skänker dej en jättestor bamsekram Sandra! Och hoppas att han får det bra nu! ❤️🌺

DixieBC
1

Styrkekramar❤️

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Mirinda
0

Vad sorgligt, Sandra! Så ledsen för din skull. Jag hoppas att ni fick en fin sista tid tillsammans.

Kram från mig

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Tisslibiie
1

Vet hur det känns, fick nyligen låta min egenuppfödda bebis somna in ❤

Enjoy life and live the adventure!

Isnona
0

Beklagar verkligen, Sandra :( Vet precis hur det känns, avlivade min gamla marsvinstant i slutet av november. Skickar en styrkekram!

Vila i frid Marvin! 🌺

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Sandra-B
0

Tack för era fina ord. Det är tufft att mista djur. Även om Marvins burkompis, Ansgar, har fått flytta ihop med Harry och Winston nu (vilket går jättebra!) så är det fortfarande grymt tomt inne hos marsvinen… :-(

Trösten i det hela är att Marvin faktiskt mådde dåligt och att det inte fanns något att göra - nu mår han bra igen!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!