Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1370 ggr
Moder1
3

Meyas bebisar!:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kl .11.20, 11.24 och 11.30 födde Meya sina efterlängtade bebisar. Det blev tre fina bebisar på 110,104 resp 95 g

Alla är värda att älskas

Moder1
4

En till

Alla är värda att älskas

Moder1
6

En till:)

Alla är värda att älskas

Moder1
0

Små underverk :) inte alls partisk;) Jag har svårt att se vad de är för kön. Igår var det en flicka och två pojkar, idag var det tre flickor. Hoppas det blir lättare för ett oskolat öga om några dagar.

Alla är värda att älskas

Mswunderbaum
2

Åååh va söta!! :) Grattis!

Moder1
0

Hej! De växer så det knakar, de är uppe i 180, 184 och 170g nu:)

Har fortfarande inte redat ut vilket kön de har. Men min köpare har backat ur:( för att de inte blev långhåriga. Så kan det gå, alltid lär man sig något.

Får se vad de är för kön om hur vida alla kan stanna hos mig eller säljas till någon annan.

Alla är värda att älskas

idipidi
0

Hur vet du redan att de inte blir långhåriga? Vad har föräldrarna för slags päls?

Anoki
0

Men åhh den sista, helt bedårande!😍

Ewii
0

Åh den första med sin lilla piratögonlapp! Sååå söt! 😍

strindberg07
0

Men vilka godingar!! 😍

Långhåriga bebisar är korthåriga när de föds! 🙂

Moder1
2

Åhå! Men jag tror inte jag vill sälja till någon som är så velig. Kanske grinigt av mig men de är mina bebisar. Pappan är svart och långhårig . Trodde de föddes långhåriga. Nu har jag nog fått klämm på könen.de två med ögonlapp är flickor till90% och den med svart runt bägge är en pojke. Synd att han inte var en tjej:/ får spana efter en pojkkompis kanske:)

Alla är värda att älskas

Eulwen
4

Velig? De vill ha långhår och backade när du sa att de var korthår. Det är raka motsatsen till velig, de vet vad de vill ha. Tummen upp för det!

Moder1
3

Jag tycker det är veligt att vara med på en parning och tinga två ev bebisar för att sedan dra sig ur. Är mamman korthårig och pappan långhårig så finns inga garantier för att ungarna blir långhåriga. Då kan man säga från början att man bara vill ha om de är långhåriga. Det är trots allt liv hur de än ser ut.

Alla är värda att älskas

Denna kommentar har tagits bort.
agnessan
1

Den sista är ju helt bedårande, blev totalt kär i den lilla! Fina bebbar :)

Moder1
0

Å vad jag är lycklig! På den ena bebisen har jag sett fel angående kön:) DET är två killar och en flicka:) vilket betyder att de kan stanna hos mig allihopa:)

Alla är värda att älskas

[[tjattehonung]]
0

Åh vad fina, grattis!