Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: beteendehantering
Läst 570 ggr
_maaika_
0

Hur får jag henne att sluta?

Som rubriken antagligen säger har jag ett litet problem.  

Ett av marsvinen jag äger biter i pipen när hon dricker. Och hon biter inte bara, hon även drar i den. det är visst hennes sätt att dricka men jag är inte så förtjust i det, jag är rädd att hon förstör/ tappar sina tänder. 

Så är det nån som vet hur jag ska få henne att sluta bita och dra i pipen när hon dricker? Skulle verkligen vara tacksam för svar :3

MsSofieG
0

Skaffa en skål så finns det inga pipar att bita i ^^ Kan tyvärr inte komma på något bättre :)

_maaika_
0

Tyvärr kan jag inte använda skål då vattnet blir smutsigt på tok för snabbt :c  annars hade jag såklart gjort det

VildaVittra
0

Fast ta en sån där flaska som inte har pip, utan en liten kopp som de dricker ur.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

_maaika_
0

#3 det var en bra idé, det hade jag kunnat prova. Men hur ser de ut? och känner du till nån bra butik där man kan köpa dom?

VildaVittra
0