Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 991 ggr
Moppie
0

Utöka marsvinflocken

Hej!

Funderar på att utöka marsvinflocken lite så undrar vilka marsvin som kan vara passande. jag har 2 st marsvinstjejer här hemme som lever på stor yta(minst 200x100x200 . Funderar lite mer på rasen dalamtinmarsvin(om det är en ras, tror det iaf) då en av våra flickor har de i sig. Marsvinet kommer vara ett kelmarsvin så vill gärna ha tips på kelmarsvin

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Arinah
0

Berätta gärna var du bor, det är lättare att få napp då :)

Moppie
0

#1 Bor i Falköping, kan mötas upp i Skara, Skövde och ev Mariestad

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Fridaaaa
0

Kanske bra att nämna att de inte bor inne i huset eller du har tagit in dem nu? Tänkte på temperatursskillnad mm 

Dalmatin kan t.ex finnas på skinny också 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
0

#3 Dom bor inne nu :)

Eulwen
2

Alla marsvin är kelmarsvin. :)

Moppie
1

#5 Jag menade att jag inte ska avla på dom, Utan dom ska bara vara som sällskaps och kelisar ;)

Fridaaaa
0

#4 Ok vad bra 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
0

#7 🙂