Utöka marsvinflocken
Hej!
Funderar på att utöka marsvinflocken lite så undrar vilka marsvin som kan vara passande. jag har 2 st marsvinstjejer här hemme som lever på stor yta(minst 200x100x200 . Funderar lite mer på rasen dalamtinmarsvin(om det är en ras, tror det iaf) då en av våra flickor har de i sig. Marsvinet kommer vara ett kelmarsvin så vill gärna ha tips på kelmarsvin
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 Bor i Falköping, kan mötas upp i Skara, Skövde och ev Mariestad
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Kanske bra att nämna att de inte bor inne i huset eller du har tagit in dem nu? Tänkte på temperatursskillnad mm
Dalmatin kan t.ex finnas på skinny också 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Dom bor inne nu :)
Alla marsvin är kelmarsvin. :)
#5 Jag menade att jag inte ska avla på dom, Utan dom ska bara vara som sällskaps och kelisar ;)
#4 Ok vad bra 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 🙂