Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 668 ggr
rosamandarin_
0

Vad gillar du mest med marsvin?

?

EllaB
0

dom är så söta!!!!!!

dreamiz
0

Deras prat, o så har de världens sötaste munnar tycker jag. O allt annat med dom. Flört

TRASAN
0

marsvin är bara så underbart djur o är alltid med en. svarar en o leker med en. o mycket annat är bra med marsvin. ;))

[Liinda]
0

jag gillar allt med marsvin. så det är lättare för mig att säga vad jag inte gillar med marsvin och det ända jag kan komma på det är att dom är så känsliga för operationer. jag kommer verkligen inte på nåt annat dåligt så :P

Abico
0

Jag älskar att vakna på morgonen och höra hur dom sitter och mumsar hö. Och hur Sune pratar med mig när jag är i rummet :) Och givetvis alla mysiga pussar och allt slickande på fingrarna ^^

Hanna 

Thea-Cazzy
0

allt allt allt! Skrattande

Eller ja… Hmm… jag har ju lite svårt för kiss på tröjan, men det får jag leva med ;)

svampi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det bästa med marsvin är när man har ute dom på kvällarna. Då är dom trötta efter allt som har hänt under dagen så dom somnar i ens famn.Då vill man att dom ska leva för alltid.Glad

Abico
0

#7 - Vad söt man kan vara då :P

Hanna 

L8sson
0

de e att dom står på kanten när man komme roch pratar med en :)

paronskrutten
0

Pratet, när man ser dom springa runt och popcornskutta i glädje om vartannat på golvet, när man ger dom mat, ja, allt

Helena

Blondi3
0

oj .. jag kan inte nämna en sak .. jag är kär i marsvin och det innebär att jag gillar allt med dem :P hehe

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

deras närhet och att alla har verkligen sin iduviduella personlighet man lär verkligen känna sitt djur som om det skulle varit en människa.

rosamandarin_
0

Jag gillar allt… Förutom kisset på tröjan xD Men det gör dom ju inte så ofta. Har bara hänt en gång hitills ; )

Ellinor_ludde
0

Munnarna helt klart :)

ElinM
0

allt :)

FeliciaS
0

Ja, allt är underbart med marsvin <3 De är så charmiga och otroligt vänliga men hjälp så nyfikna och pratglada individer!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[jejjas]
0

Vare individ är så speciella precis som vi mämiskor har dom olika personlighetter Skrattande

MikaelaH
0

Apsolut allt det går inte att säga nåt som inte är bäst!!Skrattande

Marsviin_
0

Vet inte vad ja gillar mest, allt ;P

Marsviin_
0

Jenna du måste ringa, ja saknar dej aaaaaaas mkt <3

Teddy_Sacha
0

Jag gillar allt me marsvin:)förutom att dom bajsar och kissar ganska mycket.

DianaG
0

Att de e så snälla och gosiga men att alla ändå har olika personligheter..