Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 587 ggr
ciss
0

Tillräckligt stort?

Mamma var på IKEA igår och skulle inhandla en bokhylla som vi kunde lägga ned och använda som bur. Vi bor i Skellefteå & mamma åkte till IKEA:t i Haparanda, och kom tillbaka med en bokhylla som var 100 * 80. Hon trodde att den var 150 lång, men hade sett fel.

Tycker ni att det är tillräckligt stort för två marsvin? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

paronskrutten
0

Jaa, det är bra storlek.

Helena

ciss
0

Okej :)

www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Har mätt om, den är 100 * 90. Mätte fel.

www.frihetenskaniner.se

paronskrutten
0

då är det ju super:)

Helena

ciss
0

Vad bra :)

www.frihetenskaniner.se

Blondi3
0

Perfekt med utrymme ju :) Jag vill med ha större bur ;)

Chippers
0

Det är ju verkligen tillräckligt stort, mer än så :-)

Caroob
0

ska t ikea nästa v när jag har semester och köpa en hylla, du får gärna rapportera hur du gjorde med din! Ska se om jag får tag i våtrumsmatta annars tar jag vaxduk el nåt i botten. Har mest problem med vart jag ska få plats med buren, har en lite mindre nu som står vid en dörröppning, får skaffa större lägenhet snart ;)

Ellinor_ludde
0

bild?

Teddy_Sacha
0

Den blir nog super bra :D

TRASAN
0

hoppas det blev bra till slut. har du några bilder i vissa här hur det blev? ;)

FeliciaS
0

Det är ju bra storlek :) Jaså, du bor i Skellefteå, jag var i Lövånger i maj ;) Om du vet var det är?

Köpte bokhylla för 1,5-2 månader sedan och den var 170*59cm men jag har en bänk där marsvinens bur är så den sågades av vid första hyllplanet och är nu 136*59 cm :) Min förra bur var 120*59 cm så jätteskillnad är det inte, men jag har även en övervåning på ca 40 cm där de kan vara så det dyger bra för marsvinen :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

#12 - Jag har fortfarande inte fått se buren! ;P

Hanna 

ciss
0

#12: Lövånger vet jag vars det är. Jag är väl inte dum heller! Eller tja, det beror på hur man ser på saken. Spela roll. Vad gjorde du i Lövånger då? Du skulle ju ha kommit & hälsat på! Bild på din bur? :)

www.frihetenskaniner.se