Min lilla familj
Ja, detta är då Tindra som jag kallar för "Lilla farmor". En äldre dam som älskar mat och att prata. Ser framför mig en mullig dam som älskar att baka, prata i telefon och umgås med vänninorna över en kopp te.. om jag får tänka mig henne som människa ;)
Väldigt rolig individ som ålar som en krokodil när hon inte vill vara med (typ klippa klor och bada) och skriker sig hes så fort kylskåpet öppnas.
hade inga fina bilder på Ebba på denna datorn :/ men här är lilla Ebba(svarta marsvinet).
Min ängel och mitt allt<3 väldigt personligt marsvin när man lär känna henne, hon kan vara lite svår att lära känna i början då hon mest sitter och funderar och inte öppnar sig direkt. En liten filosof kanske.
Funderar gör hon bäst uppe på trähuset eller i någon utav princessängarna medans hon värmer sig i solen (lampljuset..);)
När matte(jag) vart borta någon dag vill hon gärna slicka på mina läppar och nafsa på min nästipp. Någon gång i månaden brukar hon vagga omkring i buren medans hon gör sitt kurr ljud.. "Ebba dansen". Kligröt är det absolut bästa som finns men persilja är också fest.
Otroligt söta, vad är dom för ras? :)
Åååh vad fina alla är :')
Så söta
Tack :)!
#6 Ebba och Alfons (som inte fått ngn presentation ännu) är abessinier :) Tindra vet jag inte då uppfödren inte visste vem som är "pappa" ^^ Hon gissade på någon blandras..