Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 966 ggr
Mill4
2

Min lilla familj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Presentationen är längre ner, då jag prövade mig fram med bilder :)

Mill4
4

Tindra

Mill4
4

Ja, detta är då Tindra som jag kallar för "Lilla farmor". En äldre dam som älskar mat och att prata. Ser framför mig en mullig dam som älskar att baka, prata i telefon och umgås med vänninorna över en kopp te.. om jag får tänka mig henne som människa ;)
Väldigt rolig individ som ålar som en krokodil när hon inte vill vara med (typ klippa klor och bada) och skriker sig hes så fort kylskåpet öppnas.

Mill4
4

hade inga fina bilder på Ebba på denna datorn :/ men här är lilla Ebba(svarta marsvinet).
Min ängel och mitt allt<3 väldigt personligt marsvin när man lär känna henne, hon kan vara lite svår att lära känna i början då hon mest sitter och funderar och inte öppnar sig direkt. En liten filosof kanske.

Funderar gör hon bäst uppe på trähuset eller i någon utav princessängarna medans hon värmer sig i solen (lampljuset..);)
När matte(jag) vart borta någon dag vill hon gärna slicka på mina läppar och nafsa på min nästipp. Någon gång i månaden brukar hon vagga omkring i buren medans hon gör sitt kurr ljud.. "Ebba dansen". Kligröt är det absolut bästa som finns men persilja är också fest.

Mill4
3

Ebba badar

Mill4
3

Ebba och Alfons kollar film

truedobrevic
0

Otroligt söta, vad är dom för ras? :)

Julip
0

Åååh vad fina alla är :')

[Annet]
0

Så söta

Mill4
0

Tack :)!

#6 Ebba och Alfons (som inte fått ngn presentation ännu) är abessinier :) Tindra vet jag inte då uppfödren inte visste vem som är "pappa" ^^ Hon gissade på någon blandras..