Hur väl känner vi varran?
Många andra grupper håller liknande "lekar", så de flesta av er har nog sett dom. Men det går till som så att ni ska säga något (som helst stämmer) om personen som skrev innan er.
Hanna
Jag kan väl börja, när jag drar igång sånt här ;P
Abico heter inte Abico i verkligheten
Hanna
Hanna har lilla söta Sune ;)
lilla (?) XD
Sara bor i göteborg
Hanna
abico var nyss på husvagnssemester :P
Linda vill bli veterinär
Hanna
Achatina födde/ föder upp marsvin men blev "illa behandlad" då hon sa detta i ett amerikansk marsvins forum. (hur många rätt får jag för det? XD)
Hanna
Achatina heter Victoria S (vet efternamnet åxå ^^) och bor i Skåne och är runt 18 år :) Du hade en kanin förr som försvann, sen har du också en massa andra djur, bl.a katter och hundar :D + hon har två kameror.

Speight ja, kör det bara på internet xP
Vem MatildaW är har jag mindre aning om men förmodligen någon från ssf..
#9. Näe, s.s x'D om du undrade hur jag kunde så mkt, var nämligen in på din sida igår när jag såg en DMLP (heter dom så?) som du gjort :) jag har typ fotografiskt minne och lägger "onödiga saker" på minnet som fastnar :P därav kunde jag lite granna om dig nu xP

Jag vet fortfarande inte who you are x) men med ett namn ifrån s.s så kanske jag kan lokalisera ngt. Jag har fotografiskt minne för bilder och namn på den sidan och det som inte samlas i minnet på mig samlas i minnet på datorn i form av printscreen bilder x'D
#11. Hm, jag byter där hela tiden, men för tillfället har jag Mullegard :P hahahaha, ja, print screen hjälper faktiskt många gånger x'D erkänner att jag själv brukar fuska med det xP
ååå… Nu vet jag vem du är XD Du har typ. en hemsida, på O ? Där det ligger massa grejs för s.s och sånt ^^ Jag trodde jag hade den i mina favoriter, men nu hittar jag den inte -.- Men jag visst väl att jag kände igen namnet "Achatina" :D
Hanna
#13. Ogiltig :P
Matilda har två marsvin, en abbesinier (virvel kanske ?) och en långhårig (?) som heter Blondie.
Hanna

Tada, nu har jag gått och blivit kultförklarad… Eller ngt..
Nä men jag vet ingenting om någon här förutom de jag redan känner, så man kanske ska sluta skriva i den här tråden x.X
*viskar diskret* kolla in på personernas sidor
Hanna
Men då är det ju inte kul om man går in och kollar på personernas sidor då är det ju fusk :P

Abico har en kamera som är av samma märke som en av mina.. Och så vill hon att jag ska snoka i era privatliv :O (eller personliga sidor, men same shit diffrent names, xD)
#18 - Men det är ju inte kul om leken stannar av helt heller ;P Föresten lär man sig aldrig någonting om andra om man inte kikar in där ;P Men om man kan något om personen, då är det fusk att kolla där XD
Hanna
Jo man kommer ju kanske ihåg från olika diskutioner och kanske om man läst trådarna där många har presenterat sig. Jag kommer inte ihåg vad den diskutionen heter men. Jag kommer ihåg saker om folk här som har skrivit i trådar så man får tänka efter lite bara så :D
#21 - Iof. min hjärna kan nog behöva den motionen XD
Hanna

Crystal äger lilla söta Zippo som vann månadens marsvin - agusti

_Sarah har en syster som heter Sandra..
Achatina har förut haft en marsvinsuppfödning

#24 Japp, det har jag ;)
Linda har marsvin ^^'
Hanna

Hanna har varit/är medlem på SISF.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ciss har 2 marsvin och gillar att fotografera
Yogi har en jätte fin satincrested som heter Yogi

starlights heter anna och föder upp satincrested i färgerna de. och pe. golden och golden roan! tävlade nyss i agility här i halmstad

Yogi heter lova och har två marsvin.
NikitaOMichellin har två marsvin: Nikita och Michellin som är jättesöta :)
Hanna

Abico ska få sin pappa att snickra bur :)
Blondi har ett marsvin som har fått/ rivit upp ett sår. Förhoppningsvis läker det ihop av sig självt annars får dom åka in till vetten :/
Hanna
Abico är en rolig typ xD
Helena
#36 - Tack ;P
Päronet heter "telefonmani" på bd.
Hanna

Abico har ett jätte jätte sött marsvin som heter Sune!

NoM har två marsvin :)
Blondi3 funderar på om hon ska gå med i SMF, men först tänker hon flytta till större lägenhet och skaffa fler marsvin ^^
Hanna
Hanna funderar på att skaffa flermarsvin efter Sune
Det finns en jättesnigel som heter Achatina Achatina som Achatina har uppkallat sig efter (?) ren gissning ;P
Hanna
Hanna söker efter teddy/rex eller abessinier honor.
Stormviskaren som heter Anna, har tre marsvins honor till salu och ska på utställningen i skivarp i oktober ^^
Hanna

Achatina har A. fulica och A. panthera hemma .. Btw så heter det snäcka och inte snigel..
#46 - Jaja XD Snigel som snigel, för mig är det bara slemmiga djur ^^'
Hanna

*tittar storögd in i skärmen med lätt .. "äcklad" min*
Snäckor är underbara x) Sniglar är däremot vidriga oftast, iaf de spanska monstren
#48 - Vinbärssnäckor är facinerande, och slemmiga ^^
Hanna