Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1513 ggr
Abico
0

Hur glad får man bli?

För ett tag sedan så skrev jag till Eragons omplaceringshem eftersom jag förälskat mig i Wilma. Problemet var ju att jag inte har några kompisar eller bur till henne förens om två månader sedan jag varit i Rävlanda. Men nu fick jag svar från Irene att det gick så bra att hon stannade där om jag ville fixa iordning allting. Jag är så glad :D Jag ska få köpa Wilma ^^ Hon är 4 år, lugn och tålmodig mot alla jobbiga ungmarsvin som ska klänga på henne hela tiden ;P

Förlåt för ett sjukt osammanhängande meddelande ^^ Men jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Kram Hanna och Sune som snart får kvinnligt sällskap.

Hanna 

KvirrZ
0

Vad kul! :)

- Mvh Emma

Abico
0

Ja, jag är så glad :) Jag har väntat på svar sedan den 11, då dom var på semester.

Hanna 

KvirrZ
0

Finns det någon bild på henne? :)

- Mvh Emma

Abico
0

Du kan gå in på http://www.eragons.se/ Och in under marsvin som söker hem och sedan under tingade. Observera att det står "Tingad av Hanna" :D

Hanna 

KvirrZ
0

Åh så söt :D

- Mvh Emma

Abico
0

#5 - Visst är hon :) Ser ut som en misslyckad dalmatiner ^^

Hanna 

dreamiz
0

Kul!!

Abico
0

#7 - Ja, jag trodde faktiskt inte att jag skulle få henne eftersom hon är tvungen att stanna där i två månader. Men det gick tydligen super :) Hon är från Dalarna och har kommit nyligen förstod jag det som, så det var tydligen bara bra om hon fick stanna där ett tag och lugna ner sig innan hon skickas vidare.

Hanna 

fulfisk
0

Åh, jag är nästan kär i Socker!

Abico
0

#9 - Haha, min syster sa det samma ^^

Hanna 

TRASAN
0

så fin hon var lycka till ;))

Cuyi
0

Åhnej ! Kardemumma .. käär <33 Har ingen plaats .. :( Och ingen tid, var jag tvungen att kolla in där ?

Va sööt ! Hoppas hon får det bra hos dig ^^

paronskrutten
0

Jag vill ha Tabasco & Cajun!!

Helena

Cuyi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 Visst undrar man hur man kan lämna ifrån sig såna djur o.O

Ellinor_ludde
0

Jag vill ha Kardemumma!!! :D

Abico
0

#11 - Tack :)

#12 - Jag kanske skulle satt upp en varning innan jag la ut länken ;P

#13 - Det är bara att maila och kolla läget ;P

Hanna 

Cuyi
0

#15 Haha, nej jag XD Vi kan dela på henne OskyldigFlört Visst var det en gyllig bild på henne !

Ellinor_ludde
0

#17 haha, vi får ha henne varannan vecka ^^.
Aaa, jag smälter, jag måste bara ha henne.

Cuyi
0

18 Om vi smälter kan vi inte ta hand om henne XD Jag varnade dig .. smält inte ! P.S Jag tar henne första veckan, okej va :P ?

Ellinor_ludde
0

toppen! fast vid det laget är jag nog redan en pöl :/
Hihi ^^,

Cuyi
0

#20 Haha, fast jag tror du sitter vid datorn just nu *puh* ;)