Härligt med grönbete
Idag har det stått 17 grader på termometern! Vilket är helt sjukt för mars månad. Det var soligt och det blåste inte för mycket så jag bestämde mig för att ta ut marsvinen för fösta gången!
Lite försiktigt i början men sen ville dem utforska mer.
Härligt för dem att få komma ut! :D
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Kul mitt marsvin fick också komma ut fast i uteburen🙂
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
#1 Ja men visst! Mina var också i utebur bara att jag satt i den när jag tog bilderna. :D
Har kompostgaller så jag kan sitta i den.
#2 Jag har också kompostgaller det är smart att ha som hage🙂
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
Härligt, vi har haft ganska varmt här med, runt 14-15 grader men blåst lite kallt, så får vänta lite till.
Kompostgallerhage är bra om man håller koll hela tiden, många marsvin har en tendens att ta sig igenom kompostgaller om man inte har annat nät runt om, så man har det i tankarna 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
vad roligt! här är det ganska blåsigt, men hoppas att det blir varmare snart så jag kan gå ut med dom🙂
animal power <3
#3 Visst är det. Dock inte den mest inbrottssäkra utehagen. 😕
#4 Skönt att värmen sätter fart nu. Får hoppas att det slutar blåsa så dina grisar också kan komma ut! 😉
Fullt medveten om det och sen är inte kompostgaller så särskilt inbrotts säkert så ska bygga/ köpa nått nytt som är lite säkrare, men det fungera tills vidare.🙂
#5 Vi får hålla tummarna! 😃
#6 Får hoppas på det 🙂
Skrev rent allmänt ang kompostgaller så var inte riktat enbart till dig, utan som sagt ren allmänt, då alla inte tänker på det 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vad skönt för dom att vara ute när det är så skönt väder :) söta bilder ❤️
#7 Jaha haha! ;)
#8 Jo men visst är det! Tack. :D