Vad gör era svin just nu?
Jag har sådan marsvinsabstinens ikväll. Skulle göra vad som helst för att få lägga kinden på en underbar rexpäls. För att lindra min saknad efter svin lite vill jag veta vad era marsvin gör precis just nu. Bilder är alltid underbart att få se, lägg gärna in om ni nyligen knäppt ett kort på era små guldtussar!
myser med 2 st under filten till "tjockare än vatten" :)
4 av 6 inspekterar sina nystädade burar, samt att allihopa tuggar på höet som precis fylldes på.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Dem fick precis hoppa ner i buren igen efter en mysstund, så nu är dem lite galna och springer runt och så äter dem hö såklart :)
Better than a thousand hollow words is one that brings peace
de har precis fått rengjort så nu knatar de runt och undersöker vilken höhög som smakar bäst!
Corsica hälsar! Hon fick tassarna smörjda och gjorde de där grimaserna som du tycker är så roliga :')
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
De håller på och letar fram de bästa stråna i sitt natthö.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Evon och Nimbus röjer runt i buren efter att ha fått frukost, morgonpigga herrar dethär :-)
Emily sover och Nelly verkar halvsova:)
Provar mysa lite med Limetta men hon tycker att det skulle vara såååå mycket roligare att springa runt och utforska nya saker. De andra sitter i buren och vilar :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Busisarna tar en paus o vilar lite i sina myspåsar :)
Den ena står och tuggar hö och den andra tittar uppfordrande på mig: "Ge oss lite godis, matte!"
De har väl vårkänslor.😃
Fuskar lite och säger vad våra gjorde "just nu" igår: Smaskade i sig årets första nyplockade gräs.