Nu har hon börjat gräva ner sig!
Nu har hon börjat gräva ner sig i favo hörnan, kan det vara så att det börjar närma sig nu för bebarna å komma ut?

Håll koll på henne bara, vad menar du med gräva ner sig? Läs lite på http://luneas.se/ om toxicos, kolla om nåt av symptomen stämmer.
Helena
Ja hon puttar undan sånet som är där de har formats en litten gopp där. hon visar inga teken på sjukdom utan äter i höt som hon brukar
bekenet har även öppnat sig en del. hón är nämligen inne på 63 :e dygnet
63 dygn sen parning? Vänta inte ihjäl dig bara, sannolikheten är stor att hon håller inne på ungarna i nästan en vecka till. :)
Och var glad för det. För tidigt födda ungar är inget roligt…

Om hon inte gått längre än 63 dygn skulle jag varken tro, eller hoppas på, att ungarna är på G nu, 67 dygn brukar de minst gå även om vissa honor får tidigare än så.
Min tidigaste kull kom (helt oväntat) på dygn 65 och så tidigt vill jag inte få ungar igen.
Jag håller tummarna för er och hoppas på bebisar till helgen!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Ungantalet sägs ju kunna avgöra längden på dräktigheten också.. Ju fler desto kortare tid..
jo jag vte hon är väldigt stor nu men svårt att vissa på bild då hon är långhårig 

håller tummarna så hårt att det går bra. ;)) skicka in bilden på dom när dom kommer . :)
Klart jag skikar bilder på dom när det behagar dom att titta ut *L*
Jag håller tummarna för att allt går vägen. Lycka till :)
Hanna
Hadde Lilla isa på vågen i går å då vägde hon 1048g så på en vecka har hon gått upp 48 gram. hon är inne på 68:e dygnet nu. men å vad jag längtar effer att dom ska komma ut. får dom mjölk innan bebarna kommer eller kommer den efteråt??

nu kommer dom nog snart får vi hoppas. ;)) väntar med spänning. ;))
Ja det hoppas jag med är hur nervös som hällst nagel bitare för till fället